lu
door luimesr Jun 14, 2004 om 20:17
Computers & telefonie

FAST-XS (geld retour)

Heb eind februari ADSL aangevraagd bij FAST-XS, heb nog telefonisch contact gehad met de melding dat op mijn adres (opgave PTT) geen ADSL mogelijk was, mij werd verzekerd dat zij voor 200% konden leveren. Ik krijg dus netjes een welkoms brief met een nota voor setup- en modemkosten van €99,00, die ik natuurlijk meteen betaald heb. Wat schets mijn verbazing ik had nog niet betaald of ik krijg de melding dat bij mij geen ADSL mogelijk is. Krijg netjes begin maart een brief dat mijn geld binnen enkele dagen op mijn rekening word bijgeschreven. Nu na 15 telefoontjes en E-mails ben ik nog steeds niks verder. WAT KAN IK HIER AAN DOEN???  IEMAND ENIG IDEE????

1164 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

user123
door user123 - Jun 14, 2004 om 20:29
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

"ik had nog niet betaald of ik krijg de melding dat bij mij geen ADSL mogelijk is"
Dan was u nog mooi op tijd !


Stuur aangetekend een sommatie tot het overmaken van het geld zoals toegezegd in het genoemde schrijven. Een eventuele machtiging terugdraaien zal wel niet meer slagen. U moet wel opletten dat niet ook nog eens abbonnementskosten worden afgeschreven!
Overigens : E-mail naar providers is hopeloos. Men sneeuwt onder in de mailtjes is mijn ervaring. Een vreselijk ouderwetse brief of fax doet wonderen!

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jun 14, 2004 om 20:42
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit wordt alleen erg lastig het oude Fast-XS ging failliet de klanten zijn enige tijd geleden overgenomen niet geheel legaal door Dutch web, hierna volgde weer een herstart van Fast-XS en inmidels zijn we er door het forum achter dat fast-XS ook opereert als Netbeam er zijn nog meer klanten die van het oude Fast-xs nog geld te goed hebben het probleem is dat Fast-xs hier niet op reageert. ze blokkeren gewoon de afzenders van de mailler dus een schriftelijke brief lijkt mij een beter idee. succes 

NatureTravel
door NatureTravel - Jun 29, 2004 om 18:06
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Aangetekende brief sturen met een kopie van de brief.


In de aangetekende brief rente-derving en kosten (o.a. aangetekende brief) opvoeren en een sommatie om binnen 14 dagen na dagtekening te betalen.


Betaalt men dan nog niet: stap naar een incassobureau!


U heeft schriftelijk bewijs in handen dat het bedrijf u terugbetaald, maar men doet dat niet. De kosten van het incassobureau zijn voor FAST-XS. (Wel even goed kijken of u het geld inderdaad niet ontvangen heeft, anders moet u die kosten betalen!)

lu
door luimesr - Aug 2, 2004 om 18:54
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Volgens mij zijn ze nu echt failliet en ik dank dat we naar ons geld kunnen fluiten. Heb een aangetekend brief verstuurd, maar ook daar krijg ik geen reactie op. Als je nog een oplossing weet dan hoor ik het graag.

li
door lida1a - Aug 2, 2004 om 18:56
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook wij hebben een probleem met FastXS. Na onze aanmelding kregen wij de vraag om betaling, welke ook wij direkt voldaan hebben (149,-) Maar omdat de oplevering van aansluiting en het modem erg lang op zich liet wachten, hebben wij vele malen gebeld, en uiteindelijk kregen wij de mogelijkheid om ons contract op te zeggen, wat wij uiteraard direkt gedaan hebben. Wij kregen hierop een brief met de bevestiging van ons opzeggen, en de mededeling dat onze 149,- zsm. terug gestort zou worden. Maar zoals mij inmiddels duidelijk is zal dit niet meer gebeuren.


Uiteraard hebben wij hierover nog een aantal malen gebeld, maar ja er was enige vertraging, dus wij moesten maar geduld hebben.  Inmiddels lukt ook bellen niet meer wat je krijgt het geluid van een afgesloten lijn.


Zoals ik hieronder reeds gelezen heb, ga ook ik het nog eens proberen via een aangetekende brief, wie weet......

simon55
door simon55 - Apr 17, 2013 om 11:37
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Nou laten die sukkels nou eerst maar eens proberen om n fatsoenlijk signaal te leveren dat kunnen ze nog niet eens en dan eens gaan praten met de consument en compenseer ze voor t ongenoegen

jb
door jb50 - Apr 17, 2013 om 13:19
14 Antwoorden / 9 Vragen
0

Als ze mij, al meer dan 40 jaar klant via diverse voorgaande bedrijven, dan ook een nieuwe decoder aanbieden met een leuke korting, dan wil ik ook wel klant blijven.

dr
door dragstar - Apr 17, 2013 om 14:51
35 Antwoorden / 2 Vragen
0

Als ze daadwerkelijk hun klanten willen behouden dan moeten ze maar hun tarieven drastisch verlagen. De gloriedagen zijn voorbij, en een heleboel mensen moeten overal op beknibbelen.

Het zou Ziggo sieren daar op in te spelen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer