Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: likkepot68
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 30, 2012 om 16:44Ziggo onbereikbaar en slechte serviceLaten we wel wezen de mensen van dat callcenter werken ook alleen maar het lijstje af dat ze op hebben gekregen van Ziggo. Zij doen enkel hun werk en door tegen ze te keer te gaan kom je echt niet verder. Ik heb ook geen enkel probleem met de callcenters wel met de manier hoe deze monopolist omgaat met zijn klanten ze zijn nu naar de beurs , hadden ze niet eerst beter wat aan andere lopende zaken kunnen doen.
-
Mar 30, 2012 om 16:20Diefstal bij PostNLHelaas wel ervaring met diefstal uit een pakket.
Vorig jaar was er een aandrijfriem voor een bromscooter uit de doos verdwenen was aan de zijkant opengesneden. Als je dan belt met de klachtenlijn van postnl wassen ze hun handen in onschuld. Onverzekerd pakket dus ja je hebt geen poot om op te staan. In de tijd dat de post nog een stats bedrijf was , was het wel anders gesteld met de service van dit bedrijf. Privatiseren ( of wel vooruitgang) is niet altijd erg positief. -
Sep 8, 2011 om 19:45ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011Ziggo leert gewoon weg niet van zijn fouten. Je neemt een extra tv pakket met syfy. Nu moet ik dus meer betalen en heb ik dus niet meer de kanalen die ik wil zien. Krijg nu kanalen waar ik niet om heb gevraagd. Als je dan met de dienst op nummer 1200 belt krijg je dus een callcenter medewerker aan de telefoon waar je dus niet mee uit de voeten kunt. Alle 3 de keren niet het is gewoon zonde van je tijd. Je dringt hewoon niet door ik betaal nog steeds in feite en zelfs 4 Eurie extra voor mijn sufy. Als ik nu dus syfy wil kijken moet ik nog eens gaan bij betalen. Dacht dat ik een contract met ze had afgesloten , kunnen zij dat gewoon eenzijdig openbreken. Heb al eens eerder problemen gehad met Ziggo betreffende internet. Ven toen op de bijeenkomst geweest met de heren directeuren van Ziggo. Toen zeiden ze ook dat het over een paar klachten ging.
Op die bijeenkomst was dat wel anders er was toen een behoorlijke kruiwagen nodig om de klachten aan te bieden. En nu met dit blijkt dus dat ze niet van hun fouten leren.