Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: loeskaa
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 4, 2013 om 17:13Ongewenst ADSL abonnement bij 'Online'hoi ik heb ook info aangevraagd bij online en na plus minus een half uur de zelfde man aan de lijn te hebben gehad en de info aanvraag te hebben geanuleerd is dit niet gebeurd. door te lezen en nog meer te lezen bellen informeren is online een bedrijf die alles behalve klantvriendelijk is en als je een brief stuurd en beld word je niet goed aan het woord gestaan. op eens een aangetekende brief verstuurd en ja raar maar waar syuren ze ineens een icasso op mij af. zei hebben de info aanvraag niet gedaan en hebben zelf een fout gemaakt. nu zeggen zei dat ik degene ben die fout is en ze zeggen ook dat ik gebruik heb gemaakt van hun diensten en ja hoe kan dat dan zonder modum of wat dan ook. de facturen zouden ze nu gaan toe sturen maar dat is na dat ik heb gezegt dat zei dat moeten aantonen en niet de rollen om gaan draaien nu naar mij. ook mijn vorige provider zoals ik heb gehoord heeft de samen werking met online opgezegt en heb vanmorgen met de opta gesproken en dien er een klacht over in. online verdiend geld aan onterechte contracten af te sluiten en laten ons als kant daarvoor opdraaien!!!! kom ook in actie en voor jezelf maar ook voor andere en voor in de toekomst.
-
Jan 31, 2013 om 18:59onlineik heb met deze man het ook doorgenomen dat ik eerst zeker moest weten waneer het contract af zou lopen bij canal digitaal. ik wist al voor 99% zeker dat dit nog een paar maanden zou gaan duren maar de man van online zei ik mail je de aanvraag en als je beld anuleer ik het en dan zou ik bellen als ik het in 2012 toch bij online wilde gaan afsluiten. dit alles is heeeeeel duidelijk doorgenomen en volgens hem moest hij dit mailen en heb ook nog nagevraagd over als hij het stuurde en het te laten anuleren en nee dit allles was geen probleem. je hebt immers 7 dagen er de bedenktijd voor. en ja ik belde met nog geen half uur terug en kreeg de zelfde man aan de lijn dus ja hoefde het niet meer uit te leggen en zou het gaan anuleren en nee dit is dus niet gebeurd. na veel bellen en zeuren bij online zeiden ze dat ze het gesprek niet konden terug vinden van het anuleren. ja raar maar waar en zo kan ik ook wel geld binnen halen.
-
Jan 31, 2013 om 18:24onlineik heb om info gevraagd voor een contract bij hun en zei ook tegen deze man dat ik eerst na canal ging bellen om de eind datum van mijn huidige prvider zou gaan eindigen. na een half uur heb ik hem gebeld en gelukkig zelfde man aan de lijn en hij zou de mail aan mij anuleren. als niet verzonden beschouwd. en ja als ze je wat mailen hweb je zo wie zo 7 dagen de tijd om het te gaan anuleren en ik deed dat al met een half uur. en raar maar waar dat gesprek kunnen ze niet terug vinden. ja zou ik ook zeggen
-
Jan 31, 2013 om 18:02onlinewat bedpel je freya?
-
Jan 7, 2012 om 19:351x bekeuring & 1x rdw bekeuringde auto is gesloopt en de vrijwaarding heb ik na het cjib gestuurd, heb de gegevens ook van de verzekering opgestuurd en die stonden wel op zijn naam. over de bekeuring en de auto niet terug wilde geven en de overige info staan in de aangifgte die ik over alles heb gedaan. en ook zijn er geoeg mensen die dit alles kunnen bevestigen/getuigen.
is in iedergeval een klote situatie en zeker dat ik al wat jaartjes rijd en nooit problemen heb gehad. met niks en dat heb ik ook aan hun laten weten.