lo
door loeskaa Jan 31, 2013 om 17:42
Computers & telefonie

Online

ik heb info gevraagd voor tv en internet bij online op 27 okt 2011. zou met mijn huidige provider bellen waneer de eind datum was van de 2 jaar. toen weer gebeld naar online en ze zouden de aanvraag anuleren maar dit hebben zei niet gedaan. heb met een half uur de zelfde man aan de lijn gehad en hij zou het in orde maken dat alles werd geanuleerd. je kunt bellen schrijven enz maar ze geven geen gehoor. later weer gebeld en ze zijn het 2e gesprek kwijt. antwoorden doen zei niet en ze werkern samen met canal digitaal maar die hebben de samen werking al beeindigd omdat online niet goed met de mensen en klanten om zou gaan. wel geld van mijn rekening afschrijven en ja dit op een gegeven moment laten blokeren. het enige wat ze doen is zorgen dat je negatief als betaler word aangeschreven en ze geven de zaak uit handen. gister daarvan een brief gehad maar na zo veel bellen en het uit te zoeken sta ik met mijn rug tegen de muur. ik moet maar het tegendeel bewijzen en in de brief van gisteren stond ook dat ik wel bebruik maak van hun diensten en ja kan dit dan zonder modum of weat dan ook? nee zeker niet maar ben ten einde raad. wie kan of wil mij helpen want ik kom er echt niet meer uit en voel me erg macteloos.

337 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Jan 31, 2013 om 17:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


*** Dubbelpost ***

zie: *[u]klik[/u]*

lo
door loeskaa - Jan 31, 2013 om 18:02
5 Antwoorden / 4 Vragen
0

wat bedpel je freya?

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2013 om 18:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@loeskaa,

Dat je Vraag 2x geplaatst is.
freya geeft een verwijzing naar de andere vraag om te voorkomen dat er bij beide geantwoord gaat worden.

Antwoorden dus bij de andere vraag!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer