Antwoorden gegeven door: minicucci
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 9, 2008 om 08:09harde schijf
Nou Gwendoline, het had mijn vraag kunnen wezen.
Ik heb verleden jaar juli een desktop gekocht bij Packard en Bell, nu deed mijn computer het niet meer, startte niet meer op.Ook herstelprogramma's en opnieuw installeren lukt niet .
Na met de helpdesk gebeld te hebben voor 20 euro! (45 cent per minuut!) kan ik hem laten repareren voor 220 euro want waarschijnlijk is de harde schijf kapot.
Ik heb een brief gestuurd naar het hoofdkantoor van Packard en Bell om een coulance regeling maar ze zijn onverbiddelijk.Ik had maar een verlengde garantieregeling moeten nemen vinden ze daar.
Ik snap dat ze ergens een grens moeten leggen maar kom op zeg een maand na de garantie, doe dan een soort afbouwregeling en bovendien straks is het ook de harde schijf niet en wordt het nog duurder!
Mijn volgende PC komt in ieder geval niet meer van PB!
Groetjes, Hella