Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nielsgutter
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 9, 2023 om 19:56Samsung Buds2 Pro vervuiling, geen garantie?Ik heb precies hetzelfde en in de Samsung Community (forum) zie meerdere vergelijkbare verhalen.
Hier moeten Samsung en Dynafix niet mee weg kunnen komen. Ik heb nog een verzoek bij de klantenservice uit staan om de beoordeling te herzien. Mocht hier geen gehoor aan worden gegeven zal ik ze een officiële ingebrekestelling sturen.
Het idee om te verenigen lijkt me niet onaardig. Heeft de Consumentenbond hier ook niet iets voor? -
Oct 31, 2019 om 13:44Overgang van Qurrent naar Greenchoice kost mij ongeveer € 100,=.Ik realiseer me dit ook net. Ik heb zonnepanelen sinds begin mei en mijn laatste jaarnota is van eind Februari. Ik heb dus vooral de opgewekt en weinig verbruikt. Op basis van mijn jaarverbruik van vorig jaar loop ik ook naar schatting €100 mis.
De klantenservice van Qurrent is onbereikbaar (eerst het keuzemenu, daarna "the number you've dialed cannot be reached") en Greenchoice zegt, dat ik toch echt bij Qurrent moet zijn. Ik zal het nog een paar keer proberen en anders inderdaad de geschillencommissie.