Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: offermanns
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 1, 2016 om 14:49Afbeeldingen zijn niet meer zichtbaar in e-mailOp 25 april lanceerde ik de vraag dat 'afbeeldingen niet meer zichtbaar zijn in e-mail'.
vele antwoorden heb ik mogen ontvangen. Een daadwerkelijke oplossing was er niet bij.
Het euvel zat bij Adobe-flashplayer.
Daar zat een of andere foutmelding in, zodat deze niet meer werkte en ook niet opnieuw geïnstalleerd kon worden.
Vandaag haalt de laptop updates binnen.
Zie daar Adobe-flash werkt ook weer.
En.... de afbeeldinmgen in de e-mails zijn allemaal weer zichtbaar.
Dat wilde ik toch even laten weten. -
Nov 25, 2015 om 16:05probleem met Philips TVOok ik kende dit probleem. De coulanceregeling zou niet veel voorstellen van Philips. Bovendien bestaat de divisie niet meer.
Heb de tv laten controleren en deze bleek niet meer te repareren te zijn. Of dit nu een verkooppraat is geweest, dat zal ik nooit weten. De tv heb ik wel nog. Misschien komt er een oplossing voor alle mensen met hetzelfde probleem.
Intussen een nieuwe tv gekocht. Ik lig namelijk veel op bed en dan is tv kijken een welkome bezigheid. Mijn tv was net twee jaar oud. -
Dec 21, 2009 om 18:12vooruitbetaling lidmaatschappenVooruit betalen is niet het grote probleem.
Het is meer de automatische incasso of acceptgiro wat niet meer van deze tijd is.
Als je een abonnement hebt en je wilt het houden dan is een vooruitbetaling niet zo’n probleem, denk ik zo.
Omdat automatische incasso handiger(voor het bedrijf) is, minder drukwerk heeft, geen papier, geen porto en weet ik veel welke voordelen het oplevert , kiest men meestal voor deze betalingswijze. Mede omdat het voor de klant ook goedkoper is. Echter. De incasso vindt steeds vroeger plaats en vaak op tijdstippen dat het niet zo gelegen komt.
Acceptgiro is helemaal niet meer van deze tijd, hoewel ik ze nog veelvuldig ontvang. Voor mensen die niet met een computer overweg kunnen (en dat zijn er meer dan we denken) is dit nog de enige mogelijkheid tot betalen.
Ik zou het toejuichen als ik mijn rekeningen gewoon per e-mail zou ontvangen en dan betalen gewoon via internetbankieren. Dan zijn er voor niemand nauwelijks kosten aan verbonden en het is meteen verwerkt.
Of een nota gewoon op je bureaublad en betalen via Ideal.
Met onze huidige technieken is zoveel mogelijk, alleen het betalingsverkeer blijft ver achter.
Voor mensen met een beperkte hand- en armfunctie zou dit een enorme oplossing zijn. Geen gedoe met klappers meer.
Ja, als Kassa, de Consumentenbond, Radar, het hele Bankwezen hier nu eens snel werk van zouden maken….
Prettige Kerstdagen