Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: onrecht2016
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 21, 2016 om 11:54Webshop beweert niet betaaldbeste Philip
Aangezien ik niet in de verdediging hoef bij u hoop ik niet dat u dit ooit overkomt.
Bovendien heb ik gisteravond na het telefoontje mails ontvangen van de klantenservice na sluiting. Dat ik besluit na een half jaar een eettafel te verkopen is mijn zaak. stomme aankoop en nu helemaal.
Buiten dat ja, juist omdat ik in die maand al het eea had gepind en ik wel geld in huis had liggen. Uw achterdocht baart me zorgen. Ik ben blij dat ik een eerlijk en oprecht mens ben en mij dus nooit zo zou uitten. Juist omdat ik mijn geld goed manage weet ik drommels goed wat er in en uit gaat en wat waar ligt vooral als je op de kleintjes moet en wil letten. Ik heb contant betaald 300 procent zeker voor die 300 euro.
En dit verhaal is belangrijk zodat andere mensen wel 10 keer opletten met dit bedrijf. In hun voorwaarden staat trouwens duidelijlk vermeld dat je vooraf dient te betalen met ideal of aan de deur met pin of contant.
Bovendien heb ik met een gastaccount besteld dus geen account aangemaakt! En nee ik heb telefonisch niet meer te horen gekregen dan dit. Waarop later na sluitingstijd de mails zijn verzonden door hen en telefonisch geen bereikbaarheid meer was en hen op mijn mail om mij te bellen geen reactie is gekomen.
Verder laat ik het hierbij. -
Jun 21, 2016 om 10:14Webshop beweert niet betaaldHartelijk dank voor uw antwoord. Ik ben er ondersteboven van! Ik heb inmiddels ook contact gehad met een advocaat inderdaad en die beweert hetzelfde. Tevens heb ik het advies gekregen om de voorwaarden van hun website direct vandaag te printen omdat het nog wel eens wil voorkomen dat ze die aanpassen. Dat heb ik dus net gelijk gedaan. Waarin ook staat dat er of vooraf of bij aflevering betaald moet worden.