Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: parish
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 18, 2016 om 15:41Preferentiebeleid zorgverzekeringenIk zal e.e.a. uitprinten Marita5 en het stuk van de consumentenbond van Edrick3
Dank u wel voor jullie adviezen, ik kom er nog op terug en zal het resultaat hier vermelden.
Ik was vergeten te vermelden dat ik al weken geleden met IZA contact heb gehad en al enkele uren met hun aan de telefoon heb gezeten.
Deze week krijg ik dus toch de 2 alternatieve medicijnen, moet het proberen, daarna moet ik aangeven wat ik merk/voel.
Anders krijg ik niets vergoed ondanks de medische noodzaak, want dat kan elk jaar weer herzien worden door de IZA en de apotheek.. -
Mar 18, 2016 om 15:33Preferentiebeleid zorgverzekeringenMarita5
De medische noodzaak die heb ik voor enkele medicijnen ook, maar ondanks dat krijg ik een Edahmerk -
Mar 18, 2016 om 15:31Preferentiebeleid zorgverzekeringenDank EDRICK, staat veel in wat ik aan het zoeken was.
Wat me stoort is ondanks de medische indicatie ik toch het Edah merk moet nemen...
En dat ze niet kan oordelen over iets wat ze niet weet (de kwaal) maar dat toch doet en weigerachtig is om contact te zoeken. -
Mar 18, 2016 om 15:16Preferentiebeleid zorgverzekeringenDe apotheker kan niet oordelen, hij kent mijn dossier niet!
Hij weet niet dat ik een plekje in mijn slokdarm heb van teruglopend maagzuur gekregen omdat mijn klep niet goed functioneerd. Losec heb ik voorgeschreven gekregen van de specialist, er zijn foto's gemaakt die in mijn huisartsendossier zitten. Dus Losec is voorgeschreven omdat die 100% het maagzuur oplost! Nu krij ik een alternatief voorgeschreven wat niet 100% werkt en ik kan dat weten en voelen. De slokdarmwand is al dun, zeker op dat plekje, dus dat moet niet nog dunner worden.
Nu oordeelt de apotheker dat ik toch dat preverentie middel moet nemen, het andere medicijn was te duur....
Dit ondanks de medische indicatie, toch een oordeel van de apatheker die nog niet eens wist van mijn plekje in de slokdarm.
Dit bedoel ik dus, heb haar zelfs gevraagd om contact te zoeken met mijn huisarts, maar dat doet ze niet.
Daar sta je dan machteloos.
Zo ook de medicatie van mijn bloeddruk en de medicatie van mijn diabetesmedicatie.
Elke keer weer dezelfde discussie....
Per 1 januari ontkomt er niemand meer aan, zij hebben de macht en wij het nakijken.
Wat ik wil weten of dit zomaar kan dat dit tot het uiterste wordt doorgedreven?
Kun je een zaak aanspannen tegen de zorgverzekeraar die de apotheek gemandateerd hebben, zodat zij van het vervelende gedoe af zijn. -
Mar 18, 2016 om 14:59Preferentiebeleid zorgverzekeringenDat klopt, maar er zit een toevoeging bij zoals ik aan aan gaf, triamcinolon genaamd.
Het gaat me niet zozeer om dit, dat was een voorbeeld, maar dat de apotheek je medicatie gaat voorschrijven, een alternatief wat ook nog een mogelijke andere werking kan hebben. -
Jan 23, 2016 om 16:48Hoe lang gaat accu van een e-bike mee?
-
Jan 22, 2016 om 13:04Hoe lang gaat accu van een e-bike mee?Wij hebben een electrische fiets van KEOLA gekocht. Daar kreeg ik 5 jaar garantie op (2015)!
Is zover de enige die dit doet. Keola heeft een giga goede service aan huis. Vandaag bellen en wellicht komen ze morgen al, zeker in dezelfde week. Is een onderdeel niet goed of valt het soms uit, dan wordt het meteen vervangen!
Dacht dat garantietijd van de accu nu bijgesteld hadden naar 3,5 jaar en zijn niet flauw in het vervangen van de accu als deze wat over zijn garantietijd is.
Het is ook een hele andere accu als de andere aanbieders, je kunt hem 2000 keer opladen en gewoon aan de oplader laten als je hem niet gebruikt.
Heb je een fiets met een zware motor, dus boven 40 nm dan trekt die ook snel heel veel spanning uit de accu, gevolg is eerder leeg en minder km.
Fiets je veel in de bergen of heuvels dan moet je wel een zwaardere motor hebben en heeft een accu ook veel te lijden, doe je dat niet en fiets je meestal op vlak terrein, dan is Keola een uitstekende fiets voor rond de 1500 euro. Een nieuwe accu is rond de 300 euro geloof ik. Dat is betaalbaar voor iedereen.
En een Nederlands produkt met topaccessoires afgemonteerd. -
Feb 18, 2013 om 13:15onterechte accept van upcIk heb hetzelfde meegemaakt.
Kijk even met wie je de afspraak hebt gemaakt of wie de brief/zaak heeft afgehandeld.
Bel deze persoon en vraag waarom hij zijn belofte niet waar maakt.
Dit is bij UPC de enigste manier om er door te komen.
Het zijn allemaal kleine kantoren, niet met elkaar in 1 groot registratiesysteem met elkaar werkzaam.
Dit is wel het geval als u zich aan gaat melden, dan is het systeem wel toereikend!!!
Dus bel de persoon, maak een goede afspraak met data, vraag schriftelijke bevestiging.
Laat tot slot hem/haar over 1 maand jou bellen en kijken of alles nu goed gaat.
Dus niet laten sloffen, gewoon afwerken!!!