Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: spelmaster
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 11, 2014 om 10:04LightintheboxGisteren de bestelde controllers voor de playstation ontvangen, blijkt er in één een scheur te zitten. Direct ingelogd en een klachten ticket verzonden. Krijg ik antwoord terug dat ik dit via de site moet doen via bestellingen. (Dit had ik ook gedaan) Probeer ik vandaag in te loggen, wat blijkt...??? email en/of wachtwoord onjuist..!! Na alles geprobeerd te hebben blijkt mijn email adres zogenaamd niet bekend te zijn. Dit terwijl ik gisteren het probleem aangegeven heb en dit bedrijf dus op de hoogte is van mijn klacht. Nu ineens kan ik dus niet meer inloggen en inderdaad een telefoonnummer van dit bedrijf is onvindbaar..!! Via hun gestuurde email kan ik ook niet terug antwoorden want dat is zo'n " noreply" geval... grrrrrr Goeie les gehad en nooooooooit bestel ik daar iets weer..!!
-
Jun 23, 2011 om 21:11enquete.coHallo Lars en Chris,
Gelukkig zijn jullie er ook achter gekomen dat er niets van deze site klopt..!
Antwoorden naar het genoemde e-mail adres worden gewoon niet beantwoord, maar ze sturen je wel een e-mail met veranderingen van hetzelfde e-mail adres... vreemd toch..?
Trouwens ik heb beide e-mails die jullie geplaatst hebben niet ontvangen en als ik inlog op de site bij webmasters staat er bij uitbetalen nog steeds: nog niet uitbetaald..!!
Wat ik al eerder zei jammer dat je hier verder niets aan kunt doen..!!
Hopelijk neemt kassa of een soortgelijk programma dit bedrijf op in hun uitzending om iedereen te waarschuwen niet mee te doen bij enquete.co..!!
Groetjes Spelmaster -
Jun 9, 2011 om 10:45enquete.coOok ik heb mij aangemeld bij enquete.co omdat we een eigen spel beheren op het internet met veel leden. Dit was een leuke manier om onze leden een enquete te laten invullen zodat ons spel inkomsten kon genereren om prijzen in het spel van te kunnen kopen.
Dit leek een ideale manier, alleen toen de uitbetalingsgrens van 30 euro was bereikt is er nooit 1 cent betaald..! Nog steeds staan wij als webmaster op de homepage met Dead or Alive bovenaan. Reacties op mijn verstuurde mails krijg ik niet en bij uitbetalen staat nog steeds: NIET UITBETAALD. Aangezien ik eerst dacht dat dit misschien een dag of 30 zou duren zijn er weer leden geweest die de enquete ingevuld hebben waardoor een nieuw saldo werd opgebouwd. Nu ik na 12 weken door heb dat het pure oplichting is, wat ik ondertussen ook aan enquete.co heb geschreven, heb ik de banner van enquete.co verwijderd van ons spel. Dit omdat ik andere mensen niet naar een oplichters site wil sturen..!
Wanneer dit alleen maar op een foutje zou berusten had enquete.co wel op mijn tientallen e-mails gereageerd, dus mensen trap er ABSOLUUT niet in.
Jij en jou leden/vrienden/kennissen zijn alleen bezig geld te verdienen voor enquete.co, maar zelf zul je NIETS ontvangen helaas.
Ook bij de reviews die uiteraard alleen positief zijn moet je je vraagtekens zetten, want mijn gestuurde reviews worden helaas nooit zichtbaar. Deze zijn ook beslist niet positief en waren juist bedoeld anderen te waarschuwen.
Ook ik kreeg vorige week ineens een e-mail dat mijn account binnen 4 weken verwijderd zou worden omdat ik niet meer actief deelnam. Nee..!! vind je het gek..? e-mails over uitbetaling en overige vragen worden niet beantwoord, geld wat er verdient is ontvang ik niet. Dus voor wat nog inloggen daar..?
Ik heb voor deze site maar één woord over: OPLICHTER
jammer dat er verder geen adres, telefoonnummer o.i.d. te vinden is over deze site, anders liet ik het er zeker niet bij zitten.
M.v.g. Spelmaster