chris74
door chris74 Feb 21, 2011 om 18:08
Computers & telefonie

Enquete.co

Op een of andere vage manier heb ik me aangemeld voor enquete.co Daar kan je leuke prijzen winnen. Ik kreeg ineens een mailtje van ze dat ze mij mistte. Ik wilde inloggen, maar dat gaat niet, heb ook mijn inloggegevens opnieuw naar het mailadres laten sturen via wachtwoord vergeten, krijg keurig nieuw wachtwoord toegestuurd. Ook daar kan ik niet mee inloggen. Via contact heb ik een mailtje gestuurd met dat ik niet kan inloggen. Krijg ik een mail delivery subsystem terug, dat het mailadres niet bestaat. Ik krijg wel mailtjes van hun met aanbiedingen, dus ook daar een reply op gedaan, zelfde laken en pak. Ik kan hun dus op geen mogelijkheid bereiken met mijn vraag
Heeft iemand een mogelijkheid om hun toch te kunnen bereiken? Alvast bedankt.

2602 14 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 21, 2011 om 18:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo chris74,

Kun je je niet gewoon opnieuw aanmelden?
Klik hier.

Suc6

chris74
door chris74 - Feb 21, 2011 om 19:12
564 Antwoorden / 44 Vragen

heb ik zelfs ook al gedaan met een ander e-mail adres en zelfs dan met het andere e-mail adres kan ik ook niet inloggen.

Lsk520
door Lsk520 - Feb 21, 2011 om 20:00
827 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zou er helemaal niet aan beginnen!
Het enige doel van deze site is je gegevens te verkrijgen en je dan bestoken met allerlei wazige aanbiedingen, contracten en abonnementen van schimmige bedrijfjes die geen andere manier hebben potentiële klanten te bereiken.

Enne...prijzen winnen?
Denk het niet....

chris74
door chris74 - Feb 21, 2011 om 20:56
564 Antwoorden / 44 Vragen

Twijfels heb ik al over de site, dat was mij al duidelijk. Maar uitschrijven kan ook niet.

spelmaster
door spelmaster - Jun 9, 2011 om 10:45
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb mij aangemeld bij enquete.co omdat we een eigen spel beheren op het internet met veel leden. Dit was een leuke manier om onze leden een enquete te laten invullen zodat ons spel inkomsten kon genereren om prijzen in het spel van te kunnen kopen.

Dit leek een ideale manier, alleen toen de uitbetalingsgrens van 30 euro was bereikt is er nooit 1 cent betaald..! Nog steeds staan wij als webmaster op de homepage met Dead or Alive bovenaan. Reacties op mijn verstuurde mails krijg ik niet en bij uitbetalen staat nog steeds: NIET UITBETAALD. Aangezien ik eerst dacht dat dit misschien een dag of 30 zou duren zijn er weer leden geweest die de enquete ingevuld hebben waardoor een nieuw saldo werd opgebouwd. Nu ik na 12 weken door heb dat het pure oplichting is, wat ik ondertussen ook aan enquete.co heb geschreven, heb ik de banner van enquete.co verwijderd van ons spel. Dit omdat ik andere mensen niet naar een oplichters site wil sturen..!

Wanneer dit alleen maar op een foutje zou berusten had enquete.co wel op mijn tientallen e-mails gereageerd, dus mensen trap er ABSOLUUT niet in.
Jij en jou leden/vrienden/kennissen zijn alleen bezig geld te verdienen voor enquete.co, maar zelf zul je NIETS ontvangen helaas.

Ook bij de reviews die uiteraard alleen positief zijn moet je je vraagtekens zetten, want mijn gestuurde reviews worden helaas nooit zichtbaar. Deze zijn ook beslist niet positief en waren juist bedoeld anderen te waarschuwen.

Ook ik kreeg vorige week ineens een e-mail dat mijn account binnen 4 weken verwijderd zou worden omdat ik niet meer actief deelnam. Nee..!! vind je het gek..? e-mails over uitbetaling en overige vragen worden niet beantwoord, geld wat er verdient is ontvang ik niet. Dus voor wat nog inloggen daar..?

Ik heb voor deze site maar één woord over: OPLICHTER
jammer dat er verder geen adres, telefoonnummer o.i.d. te vinden is over deze site, anders liet ik het er zeker niet bij zitten.

M.v.g. Spelmaster

chris74
door chris74 - Jun 9, 2011 om 11:04
564 Antwoorden / 44 Vragen

ik heb me inmiddels al uit kunnen schrijven, en na lang wachten heb ik toch reactie gekregen. Dat ze nog bezig zijn met de site enzo. Dat nog niet alles werkt. Ik geloof er niets van. Zoals ik jouw mening hoor. spelmaster. Denk inderdaad dat het oplichters zijn.

la
door lars1985 - Jun 23, 2011 om 20:11
10 Antwoorden / 6 Vragen

Hey beste spelmaster, chris74 en andere mensen,
fijn dat ik dit eindelijk lees.

Ik ben een fanatieke online enquete, linkspelklikker, en gpt deelnemer
Ik heb me hier ook aangemeld 2 maanden geleden
Inmiddels 35 enquetes ingevuld.
Op de website staan mooie revieuws die alleen maar positiviteit uitdrukken.
Heb zelf ook al 2 revieuwsgeplaats, maar deze zijn nooit uiteindelijk geplaats.
Ik heb dus inmiddels 35 enquetes ingevuld, maar toen ik opeens 5 enquetes kreeg afkeurd op rij ,terwijl ik ze helemaal naar behoren had ingevuld, heb ik ze al 3 keer gemaild om te vragen hoe het hiermee zit....
En wat blijkt... geen antwoord, .... helemaal niets.
Ik heb mijn vertrouwen puur gebaseerd op de revieuwsdie geplaats stonden.

Ze verdienen goed geld met deze enquetes die van first-impressions afkomen.
Zij doen dit dus indirect aanbieden.
Dit indirect aanbieden van enquetes wordt door meerdere websites gedaan, maar die betalen ten minste direct.
Alleen de vergoedingen bij enquete.co zijn na nader inzien toch ook echt te mooi om waar te zijn.

Dus mede gedupeerde, als jullie willen ,kunnen we ons samen sterk maken
om onze vergoedingen alsnog te krijgen, want ik ben echt WOEST

chris74
door chris74 - Jun 23, 2011 om 20:46
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ik heb me uit kunnen schrijven zoals ik in mijn vorige post schreef. En vervolgens afgelopen week kreeg ik weer een mailtje van enquete.co.
Met dit erin, dit is zo'n wekelijkse of maandelijkse nieuwsbrief.

Beste Enquete.co gebruiker,

Voorheen was het zo dat je 20 punten per ingevulde enquête kreeg. Dit is niet altijd even eerlijk en hebben besloten dit aan te passen.

Vanaf vandaag introduceren wij een nieuw systeem om de enquêtes te keuren. Aan de hand van hoeveel Ja of Interesse je invult zul je punten krijgen. Je ingevulde enquête zal niet direct gekeurd worden maar dit gebeurd 1 keer per 2 dagen.

Wij hopen je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Team Enquete.co

Toen ik dit las dacht ik, Ik was toch uit geschreven. Het lijkt erop dat ze nog steeds niet alles op orde hebben. Kon me dus weer opnieuw uitschrijven. Ben benieuwd hoe lang het duurt eer ik weer een nieuwe brief krijg.

la
door lars1985 - Jun 23, 2011 om 20:54
10 Antwoorden / 6 Vragen

Hey

Nadat ik vorige week 2 mails had verstuurd naar hun waar mijn vergoedingen
bleven heb ik exact dezelfde mail ontvangen zoals jij hierboven hebt gepost.

Ik dacht eerst... eindelijk een reactie
Maar nee hoor, die email met geweldige nieuwe regels en vergoedingen was
volgens mij vanuit hun weer even een oppepper om te laten blijken dat ze "ergens" mee bezig zijn.

Hieronder mijn ontvangen email op 18juni:

Vergoeding flink omhoog
Postvak IN X

Beantwoorden
Enquete.co aan mij
details weergeven 18 jun. (6 dagen geleden)

Wilt u zich afmelden van de nieuwsbrief, dan kunt u hier klikken.

Beste Enquete.co member,

Vanaf dat jij dit mailtje leest is de vergoeding per ingevulde Ja of Interesse in een enquete flink omhoog gegaan. Hoeveel zul je je wellicht afvragen? Maar liefst 66%! Waar je eerst 1 punt kreeg krijg je er nu 3.

Daarnaast krijg je 50 punten op je account per aangebrachte member via jouw link. 50 punten komt neer op 3,33 euro. Zoveel geld per aangebrachte vriend, familielid, bekende of onbekende, waar zie je dat nog?

Log nu in en klik op de Facebook, Hyves of Twitter button om dit op je profiel te plaatsen. Zo verdien je snel je 3,33 euro per vriend!

Met vriendelijke groet,
Team Enquete.co

la
door lars1985 - Jun 23, 2011 om 20:55
10 Antwoorden / 6 Vragen

en deze op 15juni:

Wilt u zich afmelden van de nieuwsbrief, dan kunt u hier klikken.

Beste Enquete.co gebruiker,

Voorheen was het zo dat je 20 punten per ingevulde enquête kreeg. Dit is niet altijd even eerlijk en hebben besloten dit aan te passen.

Vanaf vandaag introduceren wij een nieuw systeem om de enquêtes te keuren. Aan de hand van hoeveel Ja of Interesse je invult zul je punten krijgen. Je ingevulde enquête zal niet direct gekeurd worden maar dit gebeurd 1 keer per 2 dagen.

Wij hopen je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Team Enquete.co
http://www.enquete.co

la
door lars1985 - Jun 23, 2011 om 20:59
10 Antwoorden / 6 Vragen

Dus Chris74,

Als je die email van 18juni niet hebt gekregen, zul je waarschijnlijk
echt zijn uitgeschreven

spelmaster
door spelmaster - Jun 23, 2011 om 21:11
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Lars en Chris,

Gelukkig zijn jullie er ook achter gekomen dat er niets van deze site klopt..!
Antwoorden naar het genoemde e-mail adres worden gewoon niet beantwoord, maar ze sturen je wel een e-mail met veranderingen van hetzelfde e-mail adres... vreemd toch..?

Trouwens ik heb beide e-mails die jullie geplaatst hebben niet ontvangen en als ik inlog op de site bij webmasters staat er bij uitbetalen nog steeds: nog niet uitbetaald..!!

Wat ik al eerder zei jammer dat je hier verder niets aan kunt doen..!!
Hopelijk neemt kassa of een soortgelijk programma dit bedrijf op in hun uitzending om iedereen te waarschuwen niet mee te doen bij enquete.co..!!

Groetjes Spelmaster

chris74
door chris74 - Jun 24, 2011 om 07:28
564 Antwoorden / 44 Vragen

De mail heb ik op 15 juni gekregen, die op de 18e heb ik niet gekregen, zal me niets verbazen als ze over een paar maanden hun database weer refreshen en dat mijn mailadres er toch weer in staat. zodat ik me voor de 3e keer moet afmelden. Er klopt gewoon geen ene bal van die site.

Mailen heb ik inderdaad ook een paar keer geprobeerd, je krijgt dan zo'n mail delivery system terug. Gewoon pure oplichting.

tdehond
door tdehond - Sep 5, 2011 om 14:21
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U kunt m.i. via contactformulier op de site contact zoeken:
klik hier

Ik houd niet van dit soort sites waarbij ik niet op eenvoudige wijze minimaal een snailmail adres zie staan.