Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: stfr
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 4, 2013 om 13:54schoolfoto's betalen[quote=moniekvanalphen schreef op maandag 4 feb 2013, 09:59
Ik ben zo iemand die vergeet die dingen terug te sturen en voel me dan niet verplicht om te gaan betalen, ik heb er toch ook niet om gevraagd? Dat ze op school foto's nodig hebben van mijn kind en daarvoor een fotograaf uitnodigen dat vind ik prima, maar om nou heel de middelbare school* nog met portretfotootjes aan te komen zetten, dat gaat me gewoon iets te ver.
Denk dat hier de kern van het probleem ligt, zelf vergeten te retourneren en dan een reden proberen te verzinnen om niet te hoeven betalen. Ik heb er niet om gevraagd gaat m.i. niet op. TS schrijft zelf dat ze vanaf de lagere school al bekend is met het "fenomeen" schoolfoto's.
Op de lagere school kregen mijn kinderen altijd een briefje mee waarop de gang van zaken beschreven stond. Op het VO niet meer, hoewel wel duidelijk wordt aangekondigd wanneer de schoolfotograaf komt.
Heb er nooit problemen mee gehad, foto's niet mooi? Envelop gewoon weer terug naar school.De fotograaf die nu bij mijn kinderen op school komt werkt digitaal, we krijgen een code mee om in te loggen en kunnen dan zelf bestellen.
En de foto's worden echt niet gemaakt omdat ze op school portretfotootjes moeten gebruiken. De portretfotootjes heeft de school gewoon gebruikt, ook zonder dat wij een bestelling hadden geplaatst. Daar zal school wel afspraken over hebben gemaakt met de fotograaf. -
Mar 23, 2012 om 12:44Nieuwe SUN verpakking Imigran- ELLENDEAgaat77,
Ik zou gewoon overleggen met de behandelend arts. Iemand uit mijn familiekring kreeg voor te hoge bloeddruk een goedkopere variant van het bloeddrukmedicijn, maar werd daar letterlijk ziek van. De huisarts heeft toen een verklaring opgesteld, waarin stond dat de apotheker op medische gronden de duurdere variant van het medicijn weer moest verstrekken.
Wellicht kan de arts die jou behandeld een soortgelijke verklaring opstellen, het lijkt me vreselijk om tijdens een aanval ook nog eens te moeten prutsen met de prikpen..
Sterkte! -
Jan 20, 2012 om 12:57spaarbron[quote=grandad schreef op vrijdag 20 jan 2012, 12:40][quote=stfr schreef op vrijdag 20 jan 2012, 12:14]Wanneer je op de pagina van spaarbron inlogt met je accountgegevens, ga je naar de FAQ (onderaan de pagina), zoek naar "vragen over je account", dan klik je op "hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen" en vervolgens volg je de instructies op hoe je je lidmaatschap kan beëindigen.
En heb je niet al bij het aanmelden al je gegevens opgegeven?
Succes in ieder geval
in de eerste plaats dat dus nooit doen OF het moet een adres zijn dat je echt vertrouwd. er zijn er bij die als je je uitschrijft weten dat ze een goed e-mail adres hebben dus niet reageren maar gewoon op ongewenste mail zetten verdwijnd het automatisch in ongewenste map en die leeg je gewoon geregeld
het email adres hebben ze toch al?
Vaak (niet altijd) krijg je na inschrijving op een nieuwsbrief of aanmelding op een site een bevestigingsmail, waarin je zelf je inschrijving moet bevestigen. Dan weten ze ook dat ze een correct emailadres hebben?
Ik persoonlijk heb geen slechte ervaringen mee met het uitschrijven op dergelijke sites of het gewoon op de link "uitschrijven" klikken. -
Jan 20, 2012 om 12:14spaarbronWanneer je op de pagina van spaarbron inlogt met je accountgegevens, ga je naar de FAQ (onderaan de pagina), zoek naar "vragen over je account", dan klik je op "hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen" en vervolgens volg je de instructies op hoe je je lidmaatschap kan beëindigen.
En heb je niet al bij het aanmelden al je gegevens opgegeven?
Succes in ieder geval -
Nov 17, 2010 om 16:03conflict met specseavershttps://www.cz.nl/zoeken?s=cz&keywords=eigen+risico
Kijk onder: wat betekent eigen risico bij mijn verzekering:
"Kosten die vallen onder de aanvullende verzekering worden niet verrekend met het eigen risico."
Als ik uw vraag goed lees valt de vergoeding waar u recht op had onder de plus verzekering, wat een aanvullende verzekering is. Dat is dus ook niet bedrag wat afgeschreven is.
SF -
Nov 17, 2010 om 13:20conflict met specseavershttp://www.specsavers.nl/zorgverzekeraars/
Hier kun je lezen, dat Specsavers de vergoeding "meestal" rechtstreeks met de zorgverzekeraar verrekend. Mijn ervaring (met VGZ en Hans Anders/Pearle) is dat dat ook inderdaad rechtstreeks gebeurt. Ik heb ook pas een nieuwe bril gekocht en bij betaling waren direct alle kortingen en vergoedingen al verrekend.
Specsavers en CZ hebben een kortingsregeling, dus ik denk dat je ervan uit kan gaan dat ze de vergoeding dan ook rechtstreeks regelen. Helemaal zeker weet ik dit niet;ik weet ook niet of dat afhankelijk is van de aanvullende verzekering die je hebt.
Los daar van, vind ik het belachelijk dat CZ "zomaar" bijna een jaar na dato terecht of onterecht een bedrag van 100 Euro van uw rekening afschrijft, ze hadden u op zijn minst hierover schriftelijk kunnen informeren.
Ik had in een dergelijk geval het bedrag gestorneerd, maar daarvoor is helaas de termijn al verstreken.
Kunt u ook in MijnCZ zien hoe de oorspronkelijke rekening van de bril in 2009 verwerkt is?
Groet,
S.Franken -
Oct 29, 2010 om 23:55vieze vliegjesZien ze er zo uit:
http://www.panoramio.com/photo/13463221
zo ja, google dan eens op motmuggen, dan vind je vast wel wat bruikbaars wat je er aan kunt doen. Toevallig stond er deze week een stuk in de krant over deze motmuggen. Krant is helaas al weg, op de site van de krant kon ik ook niets terugvinden. Ze komen dus veel voor op vochtige plaatsen (afvoerputjes, vochtige kruipruimte). Heb er zelf een aantal jaar geleden ook last van gehad, toen er door lekkage in de afvoer, water in de kruipruimte stroomde. Na het verhelpen van de lekkage en het droogpompen van de kruipruimte, verdwenen de motmuggen ook.
Succes,
S.Franken -
Oct 21, 2010 om 14:23Ziggo[quote=renavandijk schreef op donderdag 21 okt 2010, 14:16]Dat was geen issue omdat de diensten op hetzelfde adres worden geleverd.
Fijn dat je het zo hebt kunnen oplossen!
Groet,
S.Franken -
Oct 21, 2010 om 13:01Ziggo[quote=birdies schreef op donderdag 21 okt 2010, 12:31][quote=stfr schreef op donderdag 21 okt 2010, 11:53]
dit bedrag betaalt iedereen die een TV aansluiting heeft - het is in de plaats gekomen van het kijk- en luistergeld wat men vroeger moest betalen.
Onzin, kijk- en luistergeld wordt sinds een jaar of 10 via de inkomstenbelasting betaald.
Je hebt gelijk, ik haalde 2 dingen door elkaar. Bij Ziggo is het zo dat je voor je standaard TV aansluiting sowieso 16,45 Euro per maand betaald, of je nu analoog of digitaal kijkt. -
Oct 21, 2010 om 11:53Ziggo
Nee, dit verhaal gaat niet op.... U betaald nu een basisbedrag van € 16,45 voor ANALOGE tv....
dit bedrag betaalt iedereen die een TV aansluiting heeft - het is in de plaats gekomen van het kijk- en luistergeld wat men vroeger moest betalen.