Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: winmar
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 18, 2016 om 17:03Bol.com komt afspraken niet naEindelijk heeft Bol.com haar verantwoordelijkheid opgepakt. Eén vaste medewerkster op de zaak gezet, die steeds keurig met mij terugbel afspraken maakte en duidelijk aangaf wat ze ging doen. Zij heeft BR Electronics (of was het Beste Keus of toch GreatdealNL) aangesproken om actie in mijn richting te ondernemen en mij te bellen voor een ophaalafspraak. Meer dan een mailtje met dat ik binnen 2 dagen benaderd zou worden heb ik echter van dit dubieuze bedrijf niet gekregen. Het bleef stil aan de telefoon. Op basis van het feit dat dit bedrijf ook de afspraken met Bol.com niet is nagekomen, heeft Bol.com besloten mij het geld terug te storten.
Wat nu met de combi magnetron? Bol.com heeft besloten dat die nu mijn eigendom is en dat ik er mee doen mag wat ik wil. Naar de vuilstort wanneer er geen leven meer in zit of het proberen te reparenen. Ik ga maar eens met Whirlpool praten over vervangende onderdelen.
Bol.com heeft uiteindelijk toch weer iets goed gemaakt, dankzij deze uiterst vriendelijke mevrouw die het op een correcte en goede wijze heeft afgehandeld. Complimenten aan haar!
Einde discussie! -
Jun 13, 2016 om 22:31Bol.com komt afspraken niet naZelfs Bol.com weet niet of dit adres in België wel het goede adres is. Daarbij, welke pakketdienst komt het apparaat ophalen? Ook daar kan Bol.com geen antwoord op geven.
Beste mensen, al deze vragen zijn al besproken met Bol.com. Bol.com heeft zelf geen antwoorden.
Bol.com doet toezeggingen, maakt afspraken en zal terugbellen. Dit alles om mij duidelijk te maken hoe het retourneren moet gaan plaatsvinden. Bol.com laat het steeds weer afweten, komt afspraken niet na, belt niet terug en weet zelf de antwoorden niet.
Het enigste wat ze hoeven te doen is de pakketdienst de opdracht geven het apparaat op te halen en vervolgens het door mij aan Bol.com betaalde geld terugbetalen. Hoe simpel kan het zijn!
Het lukt mij maar niet om dat voor elkaar te krijgen bij Bol.com. -
Jun 13, 2016 om 21:50Bol.com komt afspraken niet naHet retourneren is nu net het probleem. Ik krijg een retourbon en vervolgens kan niemand mij vertellen wanneer en door wie het apparaat wat meer dan 30kg weegt wordt opgehaald. Daarbij moet het verzonden worden naar een bedrijf in België wat kennelijk niet bestaat. Bol.com noemt een ander bedrijf in Nederland en dat vraagt 50 euro voor het retourneren. Dat noemen ze bij Bol.com gratis retourneren!
-
Jun 13, 2016 om 21:43Bol.com komt afspraken niet naDe betalingen verlopen via Bol.com en omdat ik direct na levering gereclameerd heb, mogen zij de leverancier nog niet betalen. Bol.com is de intermediair en daarmee verantwoordelijk voor de terugbetaling. Zeker nu blijkt dat zij met dubieuze bedrijven zaken doen en ze deze als veilig aanmerken.
-
Jun 13, 2016 om 21:27Bol.com komt afspraken niet naDe mogelijkheid om achteraf te betalen is mij niet geboden. Ik moest Bol.com gelijk betalen anders kon ik niet bestellen.
Dat is ook nu niet van belang.
Ik wil weten hoe ik Bol.com zover krijg dat zij mij mijn geld terug betalen en ik het apparaat kan retourneren?