Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: yigit balci
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 18, 2017 om 20:51Contract inzien Tele2Oke, voor de duidelijkheid. Mijn contract is in 2013 vroegtijdig telefonisch verlengd. Mijn toestel was gestolen en eerder verlengen kon gewoon. Dit wil zeggen dat ik tot 2015 het huidige bedrag van mijn abonnement zou moet betalen, daarna het bedrag van mijn nieuwe abonnement. Voor het nieuwe abonnement hadden we afgesproken dat ik vanaf 2015 over zou gaan naar 38 euro per maand. Maar dit is niet gebeurd. Ik heb de eerste drie maanden wel die 38 euro betaald, daarna ging ik ineens over naar 49 euro pm. Volgens tele2 is de "actie verlopen". Veel medewerkers hebben gewoon eerlijk toegegeven dat dit niet zomaar kan terwijl er nog een contract loopt, maar dat zij er niks aan kunnen doen. Een klacht indienen was een optie. Dit heb ik gedaan maar er is niets gebeurd. Destijds is mijn contract via de mail opgestuurd. Ik kan me nog wel herinneren dat hier duidelijk in stond dat ik 38 euro moet betalen tot einddatum contract. Nu kan ik de mail niet meer terugvinden. Mijn tele2 kan ik niet in. De reden is volgens de medewerkers dat ik meerdere abonnementen heb lopen bij tele2 en dat het dan "lastig" wordt om meerdere accounts te beheren. Alles wat eromheen draait is niet eens zo belangrijk. Ik wil gewoon mijn contract. Bedankt voor alle antwoorden! Hoe kan ik tóch wel aan het originele contract komen wat toen was afgesproken?(en niet met aanpassingen nadat de actie is verlopen) Oh ja, ook de bandopname kon ik niet meer beluisteren. Hij is er nog wel! Maar beluisteren kon ik niet..