Contract inzien Tele2
Goedemiddag,
ik ben al een tijdje bezig met mijn klacht bij tele2. Tot nu toe is er NIKS gebeurd met de klacht. Ik heb mijn contract vroegtijdig verlengd en nu betaal ik al ruim een jaar 10 euro per maand te veel aan mijn abonnement. Echt belachelijk! Ik heb gevraagd om mijn contract. Iedere keer weer een andere smoes om mijn contract niet op te sturen. Zelf ben ik lid van de consumentenbond. Zij beweren dat ik ten alle tijde het recht heb om mijn contract in te zien. Bij deze: Tele2, ik wil graag mijn contract inzien!
Als je je abonnement hebt verlengd, hoe kun je dan 10 euro per maand te veel betalen.
Je oude abonnement is dan niet gewijzigd en geldt nog steeds.
Of is die 10 euro het bedrag voor het toestel, dat je al afbetaald hebt?
Dit abonnement moet onder "mijn tele2" staan.
Weet niet hoe het bij Tele2 werkt, maar bij mijn provider is het contract gewoon online in te zien na inloggen.
Topantwoord
Topantwoord
Bij deze: Tele2, ik wil graag mijn contract inzien!
Moet je toch echt bij Tele2 zijn. ;-)
Joh:)
Als je inlogd bij "Mijn Tele2 " dan moet je ,als je klikt op "mijn produkten " kunnen zien wat je hebt en wat je daarvoor betaalt. Allemaal heel duidelijk gespecificeerd. Daarbij staat ook vermeld tot wanneer het contract loopt.
Ekiem
Goedeavond,
Via het tabje ‘Abonnement’ kun je terug vinden welke producten je precies hebt en van wanneer tot wanneer je contract loopt. Ook zie je de prijs per product dat je hebt afgenomen, kan je telefooninstellingen beheren of een extra producten aanschaffen zoals een Verbindingsset en Veilig Internet. Verder kun je je TV pakket uitbreiden met:
- Pluspakket
- Film1
- https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/wat-kan-ik-met-mijntele2/
Oke, voor de duidelijkheid. Mijn contract is in 2013 vroegtijdig telefonisch verlengd. Mijn toestel was gestolen en eerder verlengen kon gewoon. Dit wil zeggen dat ik tot 2015 het huidige bedrag van mijn abonnement zou moet betalen, daarna het bedrag van mijn nieuwe abonnement. Voor het nieuwe abonnement hadden we afgesproken dat ik vanaf 2015 over zou gaan naar 38 euro per maand. Maar dit is niet gebeurd. Ik heb de eerste drie maanden wel die 38 euro betaald, daarna ging ik ineens over naar 49 euro pm. Volgens tele2 is de "actie verlopen". Veel medewerkers hebben gewoon eerlijk toegegeven dat dit niet zomaar kan terwijl er nog een contract loopt, maar dat zij er niks aan kunnen doen. Een klacht indienen was een optie. Dit heb ik gedaan maar er is niets gebeurd. Destijds is mijn contract via de mail opgestuurd. Ik kan me nog wel herinneren dat hier duidelijk in stond dat ik 38 euro moet betalen tot einddatum contract. Nu kan ik de mail niet meer terugvinden. Mijn tele2 kan ik niet in. De reden is volgens de medewerkers dat ik meerdere abonnementen heb lopen bij tele2 en dat het dan "lastig" wordt om meerdere accounts te beheren. Alles wat eromheen draait is niet eens zo belangrijk. Ik wil gewoon mijn contract. Bedankt voor alle antwoorden! Hoe kan ik tóch wel aan het originele contract komen wat toen was afgesproken?(en niet met aanpassingen nadat de actie is verlopen) Oh ja, ook de bandopname kon ik niet meer beluisteren. Hij is er nog wel! Maar beluisteren kon ik niet..
Hallo Yigit Balci ,
Neem eens contact op met consuwijzer , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/contact
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer