Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ziggo_alex
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 27, 2012 om 18:15Interactive Televisie ZiggoDe storing die diumenge had, was inderdaad een individueel probleem van de betreffende smartcard. De kaart moet toegang tot de interactieve diensten doorgeven.
Dit staat los van de storing die op dit moment nog speelt. Het betreft hier een algemeen probleem, welke nog in onderzoek is. -
Sep 25, 2011 om 14:14foutieve facturering ZiggoGeachte donalddagobert,
Graag zou ik u willen helpen met het probleem rondom uw facturatie. In elk geval u voorzien van duidelijke informatie.
Om dat te kunnen doen zou ik graag uw klantgegevens via een mail ontvangen: ziggowebteam@ziggo.nl
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex Webteam -
Sep 25, 2011 om 14:08ziggoGeachte heer/ mevrouw Teeuw,
Onze excuses voor deze vervelende situatie. Een portering wordt normaal gesproken gelijk bij uw bestelling aangevraagd. Maar in uw geval is dit verkeerd gegaan en is er een nieuw nummer aangevraagd.
Wat er nu gedaan moet worden is het volgende. Uw nieuwe telefoonnummer moet worden opgezegd en er moet daarna een nieuwe order geplaatst worden met nummerbehoud. Zodra deze order geplaatst is zal het ongeveer nog 8 werkdagen duren voordat het nummer bij ons is.
Mocht er nog wat geregeld moeten worden dan hoor ik het graag. U kunt een reactie sturen naar: ziggowebteam@ziggo.nl
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex Webteam -
Sep 15, 2011 om 19:28Geen beeld na Ziggo updateGeachte rogertje,
Dit is zeker een vervelende situatie . Aan de ene kant heb je 1 1/2 jaar geleden een tv gekocht die niet door ons gecertificeerd is. Dit houd in dat hij niet getest is en bestaad dus de mogelijkheid dat de tv niet goed zal werken op ons netwerk. Maar daarnaast heeft het gewoon 1 1/2 jaar gedaan.
In je tekst geeft je aan dat je de tv een update hebt gegeven, houd dit in dat je nieuwe software voor de tv hebt gedownload of dat je de tv gewoon opnieuw hebt laten zoeken naar de zenders. Mocht dit laatste het geval zijn dan kan je kijken op de website van Philips of er een nieuwe update beschikbaar is.
Helaas is het voor Ziggo niet mogelijk om je verder te helpen met dit probleem. Mocht dit het probleem niet oplossen kunt u altijd proberen contact te zoeken met de klantenservice van Philips.
Een overzicht van alle ondersteunde Philips modellen vind je op de volgende pagina: Philips TV's
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex Webteam -
Sep 7, 2011 om 11:38ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011@sig442
Vervelend dat je zoveel negatieve ervaringen met Ziggo hebt gehad. Als je je nog bedenkt kun je altijd nog je klantnummer door mailen. Wellicht kunnen we nog wat voor je doen. -
Sep 6, 2011 om 11:52ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011@sig442
Stuur anders even een mail naar ziggo-webcare@office.ziggo.nl met je klantnummer. We kijken dan even wat er precies aan de hand is en kunnen je hopelijk verder helpen. -
Sep 5, 2011 om 16:51ziggo interactieve tv en smartcardZoeterwoude,
Stuur anders even je klantnummer en postcode en huisnummer naar ziggo-webcare@office.ziggo.nl. We zoeken dan even uit hoe het precies zit met je abonnement en helpen je dan verder. -
Aug 29, 2011 om 09:14Ziggo All in OneHallo Jariel,
Zou je ons je klantgegevens willen toesturen. Zodra wij deze gegevens van je hebben gekregen zullen wij kijken wat we voor je kunnen doen.
Je mag je reactie sturen naar het volgende mail adres:
ziggowebteam@ziggo.nl
Alvast bedankt,
Ziggo webteam ALex -
Aug 4, 2011 om 14:19Humax Fox ZHallo Runners,
Wat Dobby aangeeft klopt. Als de tv automatisch terug schakelt naar het analoge signaal zou ik eerst proberen er een andere Scartkabel tussen te doen. Als ik het goed begrijp heb je ook nog een defecte decoder die je in 2010 van ons hebt gekregen. Om dit ook weer netjes op te lossen zouden wij graag je klantgegevens ontvangen via een mail. Je kan deze gegevens sturen naar:
ziggowebteam@ziggo.nl
Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex -
Jun 14, 2011 om 12:49ZiggoHallo hotchocolat,
Zouden wij uw klantgegevens mogen hebben dan gaan we toch proberen te kijken of wij er samen met u uit kunnen komen. U kunt het bewijs dat u nog heeft van de opzegging in een mail willen sturen naar het volgende webadres:
ziggowebteam_helpt@ziggo.nl
Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex