Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Anita vd Berg
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Apr 16, 2021 om 11:48Problemen automatische incasso KPNIk begrijp wat u bedoelt maar ik heb 5-6 maal contact gehad en telkens krijg ik te horen dat het nu echt aangepast is en dat begint enorm te irriteren
-
Apr 15, 2021 om 21:57Problemen automatische incasso KPNHaha, er zijn zelfs 5 medewerkers aan het prutsen geweest. Ik heb nadat ik deze vraag op kassa geplaatst heb via de chat met een vrouw van KPN gechat en zij heeft nu nog iets gedaan waardoor het nu (wederom) opgelost zou zijn. Ik wacht het maar weer ff af.
-
Apr 15, 2021 om 17:19Problemen automatische incasso KPNHeeft u gelijk in als dat 1 - 2 keer is maar dit loopt al vanaf dec 2020 en ik heb al 5-6 keer gebeld en telkens is het "nu is het geregeld" maar een paar weken later is het weer precies hetzelfde.
Op alle facturen en in MijnKPN staat het allemaal goed maar ergens in hun systeem staat het oude bankrekening nummer waardoor ik steeds die mails blijf ontvangen. Ik wil niet als wanbetaler te boek komen staan terwijl ik hier niets aan kan doen -
Apr 15, 2021 om 17:17Problemen automatische incasso KPNDas inderdaad geen probleem als je dat een keer moet, helemaal gelijk in, maar ik ben hier al vanaf dec 2020 mee bezig. Elke maand weer een herinnering en de belofte dat het nu echt goed is en dan komt de volgende maand en is het weer hetzelfde verhaal...
-
Apr 15, 2021 om 17:16Problemen automatische incasso KPNDat kan alleen als de rekening nog actief is. Heb abn gebeld en die zeiden dat ook. De rekening is in dec 2020 opgezegd ivm het uit elkaar van ons. Aangezien die rekening niet meer bestaat kan je dat ook niet wijzigen
-
Apr 15, 2021 om 17:14Problemen automatische incasso KPNIn MijnKPN staat alles goed en dat wordt ook door KPN bevestigd