Problemen automatische incasso KPN
Ik wil de automatische incasso van KPN intrekken omdat ik al 5 (!) maanden bezig ben over de betaling van tv/internet. Het bankrekeningnummer is gewijzigd, dit staat op alle facturen en bij elk abonnement maar ze blijven zeggen dat het nu opgelost is en dat ik nog 1 maal handmatig moet betalen.
Ik word niet snel boos maar momenteel ben ik dat wel.
Ik weet niet meer wat ik moet doen om het op te lossen. Iemand een idee?
Topantwoord
Kunt u niet in "mijn KPN" het een en ander wijzigen?
In MijnKPN staat alles goed en dat wordt ook door KPN bevestigd
Je kunt een incassant eenvoudig blokkeren via je account van je bank.
Dat kan alleen als de rekening nog actief is. Heb abn gebeld en die zeiden dat ook. De rekening is in dec 2020 opgezegd ivm het uit elkaar van ons. Aangezien die rekening niet meer bestaat kan je dat ook niet wijzigen
Wiens bankrekeningnummer is gewijzigd? En is het zo erg om nog een keer handmatig te betalen?
Das inderdaad geen probleem als je dat een keer moet, helemaal gelijk in, maar ik ben hier al vanaf dec 2020 mee bezig. Elke maand weer een herinnering en de belofte dat het nu echt goed is en dan komt de volgende maand en is het weer hetzelfde verhaal...
Er is dus een medewerker aan het prutsen geweest.
Heb je al eens een mail gestuurd aan de klantenservice met daarin vermeld de hele gang van zaken?
Dan komt het misschien bij een andere medewerker terecht en niet bij een telefonische medewerker met alleen een scherm met vragen en antwoorden voor zich.
Haha, er zijn zelfs 5 medewerkers aan het prutsen geweest. Ik heb nadat ik deze vraag op kassa geplaatst heb via de chat met een vrouw van KPN gechat en zij heeft nu nog iets gedaan waardoor het nu (wederom) opgelost zou zijn. Ik wacht het maar weer ff af.
Dan betaal je toch nog 1 keer handmatig. Als het dan goed is wordt de daarop volgende maand weer automatisch afgeschreven.
Waarom wil je dan die automatische incasso intrekken.
Of zie ik het wat te simpel?
Heeft u gelijk in als dat 1 - 2 keer is maar dit loopt al vanaf dec 2020 en ik heb al 5-6 keer gebeld en telkens is het "nu is het geregeld" maar een paar weken later is het weer precies hetzelfde. Op alle facturen en in MijnKPN staat het allemaal goed maar ergens in hun systeem staat het oude bankrekening nummer waardoor ik steeds die mails blijf ontvangen. Ik wil niet als wanbetaler te boek komen staan terwijl ik hier niets aan kan doen
Hallo Anita vd berg ,
Plaats uw klacht op het forum van KPN , daar reageren moderators , klik op de rode regels .
https://forum.kpn.com/
Of FB , daar reageert KPN .
https://www.facebook.com/pg/kpn/community/
Het zou kunnen dat er maar eens in de zoveel tijd veranderingen in mijn kpn opgemerkt worden en dat u tot die tijd handmatig moet betalen, wie weet is het nu echt de laatste maal geweest anders gewoon doorgaan tot het wel zover is want persoonlijk contact leggen met kpn valt niet mee.
Ik begrijp wat u bedoelt maar ik heb 5-6 maal contact gehad en telkens krijg ik te horen dat het nu echt aangepast is en dat begint enorm te irriteren
U hebt telefonisch contact gehad en dat is niet altijd even betrouwbaar, een mail is bewijs maar dat gaat blijkbaar niet.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer