An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 16:38
Computers & telefonie

Problemen automatische incasso KPN

Ik wil de automatische incasso van KPN intrekken omdat ik al 5 (!) maanden bezig ben over de betaling van tv/internet. Het bankrekeningnummer is gewijzigd, dit staat op alle facturen en bij elk abonnement maar ze blijven zeggen dat het nu opgelost is en dat ik nog 1 maal handmatig moet betalen.
Ik word niet snel boos maar momenteel ben ik dat wel.
Ik weet niet meer wat ik moet doen om het op te lossen. Iemand een idee?

1759 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

mahadma
door mahadma - Apr 15, 2021 om 16:53
11569 Antwoorden / 51 Vragen
12

Kunt u niet in "mijn KPN" het een en ander wijzigen?

An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 17:14
Antwoorden / 1 Vragen

In MijnKPN staat alles goed en dat wordt ook door KPN bevestigd

Donuts
door Donuts - Apr 15, 2021 om 16:54
1203 Antwoorden / 2 Vragen
0

Je kunt een incassant eenvoudig blokkeren via je account van je bank.

An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 17:16
Antwoorden / 1 Vragen

Dat kan alleen als de rekening nog actief is. Heb abn gebeld en die zeiden dat ook. De rekening is in dec 2020 opgezegd ivm het uit elkaar van ons. Aangezien die rekening niet meer bestaat kan je dat ook niet wijzigen

tijger1
door tijger1 - Apr 15, 2021 om 16:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wiens bankrekeningnummer is gewijzigd? En is het zo erg om nog een keer handmatig te betalen?

An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 17:17
Antwoorden / 1 Vragen

Das inderdaad geen probleem als je dat een keer moet, helemaal gelijk in, maar ik ben hier al vanaf dec 2020 mee bezig. Elke maand weer een herinnering en de belofte dat het nu echt goed is en dan komt de volgende maand en is het weer hetzelfde verhaal...

panter22
door panter22 Apr 15, 2021 om 17:47
6599 Antwoorden / Vragen

Er is dus een medewerker  aan het prutsen geweest. 
Heb je al eens een mail gestuurd aan de klantenservice met daarin vermeld de hele gang van zaken?
Dan komt het misschien bij een andere medewerker terecht en niet bij een telefonische medewerker met alleen een scherm met vragen en antwoorden voor zich. 


An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 21:57
Antwoorden / 1 Vragen

Haha, er zijn zelfs 5 medewerkers aan het prutsen geweest. Ik heb nadat ik deze vraag op kassa geplaatst heb via de chat met een vrouw van KPN gechat en zij heeft nu nog iets gedaan waardoor het nu (wederom) opgelost zou zijn. Ik wacht het maar weer ff af.

panter22
door panter22 - Apr 15, 2021 om 16:58
6599 Antwoorden / Vragen
1

Dan betaal je toch  nog 1 keer handmatig. Als het dan goed is wordt de daarop volgende maand weer automatisch afgeschreven.
Waarom wil je dan die automatische incasso intrekken.
Of zie ik het wat te simpel?

An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 17:19
Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u gelijk in als dat 1 - 2 keer is maar dit loopt al vanaf dec 2020 en ik heb al 5-6 keer gebeld en telkens is het "nu is het geregeld" maar een paar weken later is het weer precies hetzelfde. Op alle facturen en in MijnKPN staat het allemaal goed maar ergens in hun systeem staat het oude bankrekening nummer waardoor ik steeds die mails blijf ontvangen. Ik wil niet als wanbetaler te boek komen staan terwijl ik hier niets aan kan doen

marita5
door marita5 - Apr 15, 2021 om 21:29
11534 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Anita vd berg , 

Plaats uw klacht op het forum van KPN , daar reageren moderators , klik op de rode regels . 

https://forum.kpn.com/

 Of FB , daar reageert KPN . 

https://www.facebook.com/pg/kpn/community/

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 16, 2021 om 08:55
7210 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het zou kunnen dat er maar eens in de zoveel tijd veranderingen in mijn kpn opgemerkt worden en dat u tot die tijd handmatig moet betalen, wie weet is het nu echt de laatste maal geweest anders gewoon doorgaan tot het wel zover is want persoonlijk contact leggen met kpn valt niet mee.

An
door Anita vd Berg Apr 16, 2021 om 11:48
Antwoorden / 1 Vragen

Ik begrijp wat u bedoelt maar ik heb 5-6 maal contact gehad en telkens krijg ik te horen dat het nu echt aangepast is en dat begint enorm te irriteren

sjjoppy
door sjjoppy Apr 16, 2021 om 11:52
7210 Antwoorden / 3 Vragen

U hebt telefonisch contact gehad en dat is niet altijd even betrouwbaar, een mail is bewijs maar dat gaat blijkbaar niet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer