Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Anita vd Berg - 15-04-2021 16:38:22
Computers & Telefonie

Problemen automatische incasso KPN

Ik wil de automatische incasso van kpn intrekken omdat ik al 5 (!) maanden bezig ben over de betaling van tv/internet. het bankrekeningnummer is gewijzigd, dit staat op alle facturen en bij elk abonnement maar ze blijven zeggen dat het nu opgelost is en dat ik nog 1 maal handmatig moet betalen.
ik word niet snel boos maar momenteel ben ik dat wel.
ik weet niet meer wat ik moet doen om het op te lossen. iemand een idee?