An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 16:38
Computers & telefonie

Problemen automatische incasso KPN

Ik wil de automatische incasso van KPN intrekken omdat ik al 5 (!) maanden bezig ben over de betaling van tv/internet. Het bankrekeningnummer is gewijzigd, dit staat op alle facturen en bij elk abonnement maar ze blijven zeggen dat het nu opgelost is en dat ik nog 1 maal handmatig moet betalen.
Ik word niet snel boos maar momenteel ben ik dat wel.
Ik weet niet meer wat ik moet doen om het op te lossen. Iemand een idee?

1742 6 Rapporteer

Topantwoord

mahadma
door mahadma - Apr 15, 2021 om 16:53
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Kunt u niet in "mijn KPN" het een en ander wijzigen?

An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 17:14
Antwoorden / 1 Vragen

In MijnKPN staat alles goed en dat wordt ook door KPN bevestigd

Donuts
door Donuts - Apr 15, 2021 om 16:54
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Je kunt een incassant eenvoudig blokkeren via je account van je bank.

An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 17:16
Antwoorden / 1 Vragen

Dat kan alleen als de rekening nog actief is. Heb abn gebeld en die zeiden dat ook. De rekening is in dec 2020 opgezegd ivm het uit elkaar van ons. Aangezien die rekening niet meer bestaat kan je dat ook niet wijzigen

tijger1
door tijger1 - Apr 15, 2021 om 16:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wiens bankrekeningnummer is gewijzigd? En is het zo erg om nog een keer handmatig te betalen?

An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 17:17
Antwoorden / 1 Vragen

Das inderdaad geen probleem als je dat een keer moet, helemaal gelijk in, maar ik ben hier al vanaf dec 2020 mee bezig. Elke maand weer een herinnering en de belofte dat het nu echt goed is en dan komt de volgende maand en is het weer hetzelfde verhaal...

panter22
door panter22 Apr 15, 2021 om 17:47
6599 Antwoorden / Vragen

Er is dus een medewerker  aan het prutsen geweest.
Heb je al eens een mail gestuurd aan de klantenservice met daarin vermeld de hele gang van zaken?
Dan komt het misschien bij een andere medewerker terecht en niet bij een telefonische medewerker met alleen een scherm met vragen en antwoorden voor zich.

An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 21:57
Antwoorden / 1 Vragen

Haha, er zijn zelfs 5 medewerkers aan het prutsen geweest. Ik heb nadat ik deze vraag op kassa geplaatst heb via de chat met een vrouw van KPN gechat en zij heeft nu nog iets gedaan waardoor het nu (wederom) opgelost zou zijn. Ik wacht het maar weer ff af.

panter22
door panter22 - Apr 15, 2021 om 16:58
6599 Antwoorden / Vragen

Dan betaal je toch  nog 1 keer handmatig. Als het dan goed is wordt de daarop volgende maand weer automatisch afgeschreven.
Waarom wil je dan die automatische incasso intrekken.
Of zie ik het wat te simpel?

An
door Anita vd Berg Apr 15, 2021 om 17:19
Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u gelijk in als dat 1 - 2 keer is maar dit loopt al vanaf dec 2020 en ik heb al 5-6 keer gebeld en telkens is het "nu is het geregeld" maar een paar weken later is het weer precies hetzelfde. Op alle facturen en in MijnKPN staat het allemaal goed maar ergens in hun systeem staat het oude bankrekening nummer waardoor ik steeds die mails blijf ontvangen. Ik wil niet als wanbetaler te boek komen staan terwijl ik hier niets aan kan doen

marita5
door marita5 - Apr 15, 2021 om 21:29
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Anita vd berg ,

Plaats uw klacht op het forum van KPN , daar reageren moderators , klik op de rode regels .

https://forum.kpn.com/

 Of FB , daar reageert KPN .

https://www.facebook.com/pg/kpn/community/

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 16, 2021 om 08:55
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Het zou kunnen dat er maar eens in de zoveel tijd veranderingen in mijn kpn opgemerkt worden en dat u tot die tijd handmatig moet betalen, wie weet is het nu echt de laatste maal geweest anders gewoon doorgaan tot het wel zover is want persoonlijk contact leggen met kpn valt niet mee.

An
door Anita vd Berg Apr 16, 2021 om 11:48
Antwoorden / 1 Vragen

Ik begrijp wat u bedoelt maar ik heb 5-6 maal contact gehad en telkens krijg ik te horen dat het nu echt aangepast is en dat begint enorm te irriteren

sjjoppy
door sjjoppy Apr 16, 2021 om 11:52
7188 Antwoorden / 3 Vragen

U hebt telefonisch contact gehad en dat is niet altijd even betrouwbaar, een mail is bewijs maar dat gaat blijkbaar niet.