Al
door Alwin Stuit Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

Is brillenwinkel Charlie Temple nog actief? Zij komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit, vragen velen met mij zich af. [edit-redactie]

908 6 Rapporteer
ne
door neodutchio - Apr 26, 2024 om 09:48
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Dan kunt u het beste even met Charlie contact openen, dan weet u wat er aan de hand is. Hier heeft niemand een glazen bol en kunnen niet ruiken wat er bij u aan de hand is.

mahadma
door mahadma Apr 26, 2024 om 10:08
11553 Antwoorden / 51 Vragen

Ik heb wel een glazen bol, echter, in dit geval verwijst die ook naar de website .

ju
door juliomariner - Apr 26, 2024 om 09:50
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Als je de site opend krijg je als eerste te zien dat hun leverancier problemen met levertijd heeft en deze fors kunnen oplopen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 26, 2024 om 10:14
16875 Antwoorden / 202 Vragen

Dat u niet de enige bent is o.a. hieruit af te teiden.: https://nl.trustpilot.com/review/charlietemple.com , helaas.

marita5
door marita5 - Apr 26, 2024 om 10:48
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Alwin Stuit ,

Leverancier heeft technische problemen , hierdoor kunnen onze levertijden flink oplopen . Onze excuses voor het ongemak

Bij verschillende klachten lees ik dat Retouren ook niet worden verwerkt.

Charlie Temple is aangesloten bij thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .

https://www.thuiswinkel.org/leden/charlie-temple/certificaat/

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/helpcenter/klacht-indienen/

Mabelle
door Mabelle - Apr 26, 2024 om 11:02
430 Antwoorden / 1 Vragen

Van Charlie Watts heb ik ook al een tijdje niks gehoord. :D

sira
door sira Apr 26, 2024 om 14:03
2352 Antwoorden / 24 Vragen

Geen wonder, die is al bijna 3 jaar dood.

Mabelle
door Mabelle Apr 26, 2024 om 18:38
430 Antwoorden / 1 Vragen

Joh!;-))