Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Arno van der Kleij
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 25, 2023 om 17:58Elektrische tandenborstel Oral-B na 5 weken kapot; geen garantieIk heb het aankoopbewijs digitaal. Na enig zoeken vond ik het telnr van Etos Klantenservice . Daar trof ik een meegaande meneer aan die het verhaal gelijk begreep. Hij vertelde dat die foto van hun nooit kan. Want die foto kan nooit mijn borstel zijn. De iO6 heeft nog een gaatje die over een palletje van de oplader valt. Terwijl de foto dat palletje helemaal niet heeft. Kortom het was helemaal mijn borstel niet. Hij wil de zaak oplossen voor a.s. vrijdag.
Mijn rechtsbijstandsverzekering bleek niets te doen voor geschillen onder de € 175, maar ik denk dat het goed gaat komen.
Zoals al zei, de verkoopster wilde absoluut niet meewerken. Het lijkt er overigens op dat je online betere rechtsbescherming hebt. Het wordt al dubieus als je nergens 'Klantenservice' of een telefoonnummer ziet staan op de website, en iets over garantie.