Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Bjorn-dt
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 10, 2017 om 15:48Gsmweb.nlPer mail verstuurd en heb alle verzonden emails bewaard uiteraard. Inclusief een bevestiging die ik heb gekregen na het opsturen van mijn aanvraag tot ontbinding alleen is de bevestiging niet met betrekking tot ontbinding maar ze hebben in ieder geval mijn mails ontvangen. Gelukkig bevestigd de klantenservice ook dat verschillende afdelingen mijn mail hebben opgepakt maar helaas geen reactie verder dan dat gekregen.
Bedankt in iedergeval voor je reactie! Beetje bij beetje voel ik me toch zekerder van mijn zaak en hoop dat GSMWEB.nl dat ook z.s.m zal realiseren -
Jan 10, 2017 om 11:45Gsmweb.nlBedantk Maritas ik ga gelijk een klacht indienen
-
Jan 10, 2017 om 11:21Gsmweb.nlhttps://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/inhoud/consument-en-recht
-
Jan 9, 2017 om 13:54Gsmweb.nlJa lekker kort en inderdaad was dat één van de vragen.
Maar zonder het toestel dat in principe bij het abonnement hoort kan ik er ook geen gebruik van maken.
Tevens hebben ze ook geen duidelijke voorwaarden die ik kan vinden over hun opzegtermijn dus dan maar volgens consumentenrechten bezwaar maken over het niet naar behoren handelen van de afspraken die gemaakt zijn.
De gemaakte afspraken waren telefonisch besproken en na het onderzoek van de reperateur zou ik een nieuw toestel toegestuurd krijgen. Helaas kreeg ik direct na het opsturen al via de mail bericht dat het toestel gerepareerd zou worden en binnen een week naar mij zal worden teruggestuurd. Ik heb dit geweigerd doormiddel van de mail hierboven terug te sturen. Dit is inmiddels 2 weken geleden.
Ik heb weinig ervaring met dit soort onrechtmatigheden omdat het in het verleden altijd goed is gegaan. Daarom graag meer informatie over wat ik zou kunnen verwachten en daarop zou kunnen doen.
En bedankt voor je tip over consuwijzer! Ik ga hier direct even onderzoek op doen maar verdere tips zijn meer dan welkom!! -
Jan 9, 2017 om 12:56Gsmweb.nl?