Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: EG1509
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Nov 16, 2016 om 19:45Youfone eerste factuur naar "rato"Bedankt Matt Matheij, ik zal er eens naar kijken.
Diewilik, ik ga niet ontkennen dat ik inderdaad niet actief opzoek ben gegaan naar dergelijke informatie. Ik verwacht van een provider transparantie wat zoiets betreft. Echter, youfone geeft het alleen aan als je er per ongeluk over struikelt. Dat stuit bij mij. Zal ongetwijfeld hun strategie zijn en wat dat betreft volledig binnen de regels, ik vraag me alleen hardop af of ze niet transparanter moeten zijn en de klant dit van te voren aangeven. -
Nov 16, 2016 om 17:46Youfone eerste factuur naar "rato"Ik krijg volgende maand bericht als ik het einde van mijn bundel nader.
En ook lekker, dat lees ik ook veel van youfone ja, maar goed geluk bij een ongeluk, heel misschien heeft het je gered van ineens compleet buiten je bundel "internetten". Hebben ze nog wat met je klacht gedaan? Ik vond de klantenservice erg onvriendelijk. -
Nov 16, 2016 om 17:43Youfone eerste factuur naar "rato"Beste Aurora,
Sorry dat ik mezelf kennelijk niet duideiljk heb gemaakt. Ik heb mijn abonnement niet gaan gebruiken voor dat mijn nummer is overgezet. Ik ben het ingebruik gaan nemen op de dag dat deze is overgezet, een maand na het bestellen van mijn abonnement.
32 euro valt ook engszins mee als ik lees wat andere ervaringen zijn, neemt niet weg dat het kosten zijn die worden gemaakt door onduidelijk aan te geven dat je eerste maand niet begint op het moment ingaat, maar je bundel wordt ingekort, waar je alleen achter komt als je actief op zoek gaat naar informatie daarover. En ik kijk de eerste zes dagen van mijn abonnement niet of ik er al overheen zit, want dat zou nooit lukken.