Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Frl81
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jun 1, 2017 om 21:36Geld terug NTIMooi vooroordeel .. verder nikszeggend en het sluit verder niet aan op de kern van mijn verhaal c.q. probleem.
maar Tijger bedankt nogmaals! -
Jun 1, 2017 om 21:28Geld terug NTINee het was geen noreply maar voor jouw info was het mailing@nti.nl
nikszeggend dus!
maar anyway, bedankt voor je zegje
En nog eens voor jouw info zodat jij het laatste zegje mag doen; ik heb maar 1 email ontvangen van het NTI en daarin stond alleen de vraag om mijn iban nummer aan te leveren.
Deze was verzonden vanaf mailing@nti.nl.
Ik wacht met smart jouw laatste woord af. -
Jun 1, 2017 om 21:22Geld terug NTIsuper bedankt voor jouw mening!
Ik zal er mijn voordelen mee doen..
Helemaal top.
Mijn tip aan jou; lees alles eerst goed door voor je je mening en tip geeft op basis van half verkregen informatie! -
Jun 1, 2017 om 21:19Geld terug NTIOp basis waarvan moet ik in de spiegel kijken dan?
Volgens mij gaat het juist om de communicatie waarin het NTI ontzettend tekort schiet.
Bedankt voor jouw tip en mijn tip aan jou is om beter te lezen en in te leven ipv kritiek te leveren!
Maar weet je wat, ik zal in de spiegel kijken elke ochtend.
Een super gouden tip van je, dank je -
Jun 1, 2017 om 16:31Geld terug NTIsuper advies, dank je!
-
Jun 1, 2017 om 16:28Geld terug NTIdan zal ik wel niet tot de categorie normale mensen behoren.
-
Jun 1, 2017 om 16:27Geld terug NTIdat is correct.
het NTI reageert het liefst nergens op en reageert het liefst helemaal niet.
Dit geven ze ook hun medewerkers mee.
Het is een dichtgebakende organisatie die heel veel frustratie opwekt bij vele ontevreden klanten/(ex)studenten. -
Jun 1, 2017 om 16:25Geld terug NTIhet gaat niet om geduld beste meedenkende consument, het gaat puur om het verkrijgen van duidelijkheid en niet van onduidelijkheid.
dank je voor je antwoord -
Jun 1, 2017 om 16:18Geld terug NTIbedankt!
Ik hoop het ook, wil van het NTI af vanwege deze nare en met name frustrerende afwikkeling -
Jun 1, 2017 om 16:17Geld terug NTIomdat ik al meer dan twee weken wacht op de afhandeling van een ingediende klacht