Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Iriscreemers
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 18, 2018 om 12:12Pas compensatie na verwijderen klacht?@Marita5
m.b.t. de bedrijfsnaam: u heeft helemaal gelijk, maar ik denk dat dat online niet voor iedereen vanzelfsprekend is.
m.b.t. de oorspronkelijke klacht: die staat inderdaad niet meer op klachtenkompas, maar wel ergens bovenin dit topic. U heeft hem daar in augustus zelf integraal ingeplakt :-) -
Sep 18, 2018 om 11:51Pas compensatie na verwijderen klacht?@Tijger1
ik heb op deze site bewust de naam van het bedrijf niet genoemd, omdat ik via klachtenkompas weer constructief met het bedrijf tot een oplossing wilde komen nadat ze zelf het rechtstreekse contact verbroken hadden. Mijn doel was niet het bedrijf online zwart te maken. Niet omdat ik vind dat ze dat niet verdienen ;-) maar omdat ik dat niet netjes vind.
Mocht je de naam echt willen weten, dan kan je het vast vinden door de tekst van mijn oorspronkelijke klacht te googlen, die Marita5 eerder in dit topic geplakt had - overigens met *** ipv de bedrijfsnaam, waarvoor nog dank :-). Ik verzoek je dan die naam niet alsnog hier te posten. -
Sep 17, 2018 om 16:58Pas compensatie na verwijderen klacht?Nee, de poten zijn niet hersteld, 2 van de vier staan scheef (± 2 cm uit het lood). Dat is nu nog cosmetisch, i.t.t. de eerdere poot die half los hing en dus de tafel onveilig maakte.
Ik vermoed dat het frame zelf scheef gelast is want het maakt niet uit welke poot op welke plek zit, en dat dus de hele tafel (voor de 3e keer) vervangen zou moeten worden. Daar hadden we geen puf meer voor, vandaar dat we een financiële compensatie wilden. -
Sep 17, 2018 om 13:44Pas compensatie na verwijderen klacht?@marita5, Ja, ik was idd moegestreden en ging op vakantie. Heb oorspronkelijke klacht weggehaald maar daarna wel weer een nieuwe ingediend over dit stellen van voorwaarden. Was het bedrijf niet blij mee, maar m.i. heb ik e.e.a. correct en netjes verwoord. Na nog wat 'dreigementen' per mail vanuit het bedrijf (om naar Klachtenkompas te stappen omdat mijn klacht niet valide zou zijn), heb ik niks meer van ze gehoord...
Zie evt. ook mijn afsluitende bericht onderaan dit topic. -
Aug 17, 2018 om 22:34Pas compensatie na verwijderen klacht?O, weer wat geleerd. Jammer dat het zo werkt, maar bedankt voor de tip.
-
Aug 17, 2018 om 11:35Pas compensatie na verwijderen klacht?@Panter
Met de nieuwe poot staat de tafel gelukkig niet meer wankel, wel staan er dus 2 poten uit het lood (onderaan dik 2 cm naar buiten ten opzichte van de bovenkant van de tafel). Dat is cosmetisch, niet meer onveilig.
En was het maar waar dat we al 2 zomers tafels in gebruik hadden, die van vorig jaar is na een maand opgehaald en toen konden we geen vervangende tafel naar wens vinden. Deze hebben we inmiddels 12 weken geleden gekocht. Hij staat nu sinds 3 weken gemonteerd in de tuin (+ 2 weken onbruikbaar door de losse tafelpoot). De rest van de tijd stonden de beschadigde tafels in doos in de woonkamer in de weg. Garantie zou 2 jaar moeten zijn, ik neem aan dat die geldt vanaf het moment dat we de huidige tafel gekocht hebben, niet die van vorig jaar, toch? -
Aug 17, 2018 om 08:50Pas compensatie na verwijderen klacht?Het is idd 20% korting van de aankoopprijs (al voelt die €100 inmiddels meer als zwijggeld dan als daadwerkelijke compensatie). Door die korting zouden we uiteindelijk wel met die poten kunnen leven, daarom hadden we dat ook voorgesteld. Bezoek ziet het bv over het algemeen pas als we het zeggen.
We hinken op 2 gedachten: enerzijds 'moegestreden' na al 2 zomers gedoe (en daarom die korting voorgesteld ter afhandeling), en gaan dit weekend op vakantie.
Anderzijds (opnieuw) boos vanwege alle gedoe en nu die eis van het verwijderen van de klacht. Als we ze de tafel weer op laten halen en helemaal geld terug zouden krijgen (als ze dat al doen), zijn we wel van dit bedrijf af, maar zijn we weer terug bij af zonder tafel.
Na afhandeling een nieuwe melding incl. compensatiechantage plaatsen is ook nog een optie, maar ik weet niet of ik daar genoeg lef voor heb :-)
Kortom, we zijn er nog niet uit... :-P
(ps, het is een beetje cryptisch allemaal omdat ik hier de naam van het bedrijf niet wil noemen, maar voor degenen die op klachtenkompas gekeken hebben: er is nog een bedrijf in dezelfde sector met bijna dezelfde naam. Onze tafel staat niet op de site van 'ons' bedrijf maar wel op de site van dat andere bedrijf. Daar is dus verder niks mis mee, dat schijnt wel een goed, zelfs prijswinnend bedrijf te zijn :-). )