Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Joost1979
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 5, 2020 om 13:21Recht op een vervangend product of vergoeding bij dwaling?Dat vermoeden had ik zelf ook al een beetje. De welwillendheid en eerlijkheid van de tapijthandelaar is helaas ver te zoeken.
-
Oct 5, 2020 om 13:20Recht op een vervangend product of vergoeding bij dwaling?Wij hebben dit als vereniging gekocht.
-
Oct 5, 2020 om 13:20Recht op een vervangend product of vergoeding bij dwaling?Dank u, ik ga dit even uitgebreid bekijken.
-
Oct 5, 2020 om 13:19Recht op een vervangend product of vergoeding bij dwaling?Er is uiteraard overleg geweest, en ik ben medebestuurder.
Hoe weet jij dat ik bordenwasser ben Justmeagain?! :P -
Oct 5, 2020 om 13:15Recht op een vervangend product of vergoeding bij dwaling?Hoi Panter,
Het tapijt zou alleen geschikt zijn als er een ondervloer zou komen. Dit blijkt achteraf. Dit is mij door de verkoper, die productexpert zou moeten zijn, niet medegedeeld. Ik heb niet doorgezet, maar overleg gepleegd of het eertste tapijt mogelijk was, want het andere tapijt wilden wij niet. Het was heel lelijk.
Het betreft dan een flexibele/meeverende ondervloer. Ik ben uiteraard teruggegaan. Er wordt beweert dat ik de ondervloer heb afgewezen. Volkomen waanzin natuurlijk gezien te technische onhaalbaarheid. Ze willen het niet oplossen.
Groeten. -
Oct 5, 2020 om 13:08Recht op een vervangend product of vergoeding bij dwaling?Hoi Pin, ja ik heb alle bonnen nog. Op alle andere bonnen met hetzelfde tapijt staat de opmerking er niet bij.