Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Jordy7107
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Feb 2, 2020 om 13:19Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische stepTevens is het vergelijken van een pyjama met een step of een auto net als het vergelijken van appels en peren.
Een pyjama is geen product waar je in hoeft te slapen om het goed uit te testen.
Een step (van 539 euro) moet je wel goed uittesten voordat je een goede beoordeling kan maken. -
Feb 2, 2020 om 13:16Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische stepAls je een auto wilt kopen, gaat hij ook de weg op bij de testrit. Daar kan de auto vies bij worden.
Bij een step is dat hetzelfde, ik heb recht om het product te testen. Dus dit heb ik gedaan.
In gebruik nemen is geen sprake van, want de step is getest, waarna de lekke band werd gevonden. Ik kon het product dus geeneens in gebruik nemen.
24 uur na levering was het pakket retour aangemeld. -
Feb 2, 2020 om 13:10Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische stepSpijt kan je hebben nadat een product is uitgetest. Product moest uit te verpakking om uitgetest te worden. Dat is hardstikke logisch. Daarom mag je in nederland 14 dagen zonder reden retourneren.
Verdoezelen is een ongepast woord in de context van mijn verhaal. Aangezien ik al heb gezegd dat ik akkoord ga met een waardevermindering van 100 euro mocht de tegenpartij dit ook goed vinden. Ik ontken niet dat de step vies is geworden. Iets verdoezelen = verbergen. Het bedrijf kon overduidelijk viezigheid vinden onder het spatbord. (Wat ik er ook had weg kunnen halen bij nader inzien) product moet ook gemonteerd worden om uitgetest te worden, het is namelijk een electrische step die uitgetest moet worden. Woonkamer en of winkel zou sowieso te klein zijn. -
Feb 2, 2020 om 12:41Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische stepStep moet aangeduwd worden voordat de motor aangaat. Hier is in de woonkamer en in menig winkel te weinig ruimte voor. Topsnelheid, kijken of de actieradius klopt hoort ook bij degelijk testen.
-
Feb 2, 2020 om 12:37Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische stepGebasseerd op het feit dat het product vele malen goedkoper word verkocht op de webshop, dan op bol.com.
Dit vind ik misleidend, en mag ik uiten.
Heb nooit gezegd dat het oplichtingspratijken zijn etc. Vind het alleen misleidend omdat mensen sneller iets kopen op bol.com dan op zo'n onbekende webshop. Wees dan consistent met je prijzen.
Waardevermindering van 100 euro lijkt mij meer dan genoeg. -
Feb 2, 2020 om 12:28Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische stepHeb ik allemaal eerder vermeld.
Gaat niet alleen om de lekke band want dat kost nog geen 10.- om te vervangen. Ik zie af van de koop (wat ik zonder reden mag doen)
Als banden lek gaan na een rondje van 5 minuten dan zit dat simpelweg niet goed. En blijkbaar word de step daar dus wel vies van (vuil onder het spatbord) verder was de step helemaal schoon. -
Feb 2, 2020 om 12:23Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische stepDat jij iets anders interprenteerd dan ik dat doe, betekend niet meteen dat ik mij schuldig maak aan smaad en laster. Ik mag hier in nederland gelukkig nogsteeds mijn mening uiten. En ik vind het wel misleidend.
Bovendien is de step niet defect, maar heeft een lekke binnenband en is een klein beetje vies (wat er gemakkelijk met een doekje af te halen
Bovendien is de step netjes gedemonteerd (4 schroefjes, en netjes weer in de doos geplaatst) is) -
Feb 2, 2020 om 12:14Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische step@trostomaat
100% waardevermindering voor een beetje vuil wat er met een doekje zo af is en een lekke binnenband? Doe eens gek! Het is een gloednieuwe step die makkelijk nog ter verkoop aangeboden kan worden als B stock product. -
Feb 2, 2020 om 12:12Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische step
Meerdere malen vermeld dat het niet alleen om de lekke band gaat.
Bovendien is het ook niet zo dat ik niet wil meewerken. Probeer zelf ook tot een oplossing te komen. Hoef alleen de step niet terug (die overigs op een beetje vuil en een lekke binnenband helemaal in nieuwstaat verkeerd) -
Feb 2, 2020 om 12:06Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische stepEerder had ik al vermeld dat het niet alleen af zie van de step om de lekke band. Maar ook om de kwaliteit van het product en dat het in de toekomst enorm veel problemen gaat opleveren. Daarom zie ik af van de koop.
Bandjes kosten een 10tje per stuk, en die hoef ik geeneens op te pompen. Dus dat is het probleem niet
Tevens waren de banden hard bij het openen. Klaarmaken van de step vereist 4 schroefjes. .