Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Patriestess
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 29, 2020 om 15:17Fraude persoonsgegevens bij vodafoneHet gaat mij erom dat ik wil weten wat hier gebeurd is. Maar dat kan bij vodafone niemand mij vertellen. Ik wil weten met welke gegevens van ons dit dan is gebeurd. Als je de medewerkers spreekt zou dit nooit kunnen via een wachtwoord en moet er altijd een verificatie code per sms worden gestuurd.
Dit is dus niet gebeurd, want deze kan iemand niet weten als die persoon mijn telefoonnummer en telefoon niet heeft. Dus vodafone had kort gezegd dit ook noot zo mogen doen. Daarom wil ik ook weten hoe dit tot stand gekomen is, maar zelf daar hoor je niet op terug. Ja er worden cases aangemaakt die worden gesloten zonder terugkoppeling. Ik hoef geen naam te weten, want als iemand zich als mij voordoet weten hun ook niet hoe die persoon heet neem ik aan, maar wil wel graag weten op welke manier dit is afgesloten en met welke gegevens van ons dit kon.
En wat Duimenge zegt idd, hoe dom is het eigenlijk om wel een factuur en leveradres aan te passen, maar geen emailadres. Het is namelijk dat ik een mail ontving, en daardoor dus door had wat er aan de hand was.
Het gaat mij er vooral om dat er iets gebeurd is, en dat ik wil weten hoe dit kan. En voornaamste... hoe gaan we dit voorkomen in de toekomst.
Nu zou die persoon dus weer kunnen bellen en het nogmaals kunnen afsluiten, wat gaan hun eraan doen dat dit niet kan. -
Mar 29, 2020 om 15:11Fraude persoonsgegevens bij vodafoneDat gebeurd met regelmaat. Ik weet vanuit mijn werk hoe belangrijk het is om wachtwoorden regelmatig te wijzigen. Mijn wachtwoord voor mijn vodafone app is de dag daarvoor nog gewijzigd.
-
Mar 29, 2020 om 15:05Fraude persoonsgegevens bij vodafoneDat is dus ook wat ik bedoel. Ik hoef geen naam te weten, maar wil wel weten hoe het dit tot stand is gekomen. En met welke gegevens dit is gebeurd.
Ik snap zelf ook dat vodafone geen persoonsgegevens aan mij afgeeft. Neem aan als iemand zich als mij voordoet ze dit ook niet weten.
Wel wil ik weten hoe dit precies gebeurd is, welke gegevens etc zijn er van ons gebruikt.
Tot nu horen wij niks, het mooi dat ze op dat moment meteen alles geannuleerd hebben, maar om dit in de toekomst te kunnen voorkomen wil ik toch wel weten hoe dit nu kan. Heb nu al meerdere malen gebeld, elke hebben ze geen antwoord wat hier gebeurd is en worden er cases aangemaakt, maar nu vanmorgen is de case van 13 maart gesloten zag ik en vervolgens ontvangen wij wederom geen terugkoppeling. Ik heb als klant recht te weten hoe iemand zomaar wat kan afsluiten, en wat hierin gebeurd is. Zelf geven ze aan dat dit nooit met een wachtwoord of dergelijke kan worden afgesloten.
Overigens wijzig ik deze met regelmaat in de Vodafone app. Ze geven een een code via sms te sturen, deze kan dus nooit zijn afgegeven aan de medewerker van Vodafone als ik het telefoonnummer en telefoon in mijn bezit heb. -
Mar 29, 2020 om 10:33Fraude persoonsgegevens bij vodafoneJe laat wel overkomen alsof je van vodafone bent. Misschien de volgende keer een andere reactie plaatsen.
-
Mar 29, 2020 om 10:22Fraude persoonsgegevens bij vodafoneHallo vodafone,
Zoals aangegeven ben ik al sinds 12 februari 2020 in conclaaf met jullie klantenservice. Ik kom echter geen steek verder.
Ik krijg geen antwoord hoe dit heeft kunnen gebeuren. Meerdere cases aangemaakt, zonder een reactie terug.
Constant zelf contact moeten opnemen, niet doorverwezen worden naar iemand die er mee over kan vertellen.
Dus zit ik er sterk aan te denken om mijn contract op te gaan zeggen bij vodafone en ergens een klacht neer te gaan leggen omtrent mijn persoonsgegevens.
Simpel weg omdat ik er niet uit kom met de klantenservice van Vodafone. Men ziet het probleem of de urgentie niet!! -
Mar 29, 2020 om 10:16Fraude persoonsgegevens bij vodafoneHet andere betreft een woonadres in Almere. Dit is telefonisch gebeurd, en daarom willen wij ook weten hoe dit tot stand is gekomen en met welke gegevens. Maar tot op heden krijgen wij geen enkele terugkoppeling.