Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Rudyblok
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Aug 28, 2023 om 18:26Visual basic error win 10Alleen steelseries voor mijn toetsenbord en icue voor mijn rgb muis.
De rest schakel ik altijd zelf uit om cpu en onnodige achtergrond programma's aan te hebben die niet nodig zijn -
Aug 28, 2023 om 18:17Visual basic error win 10Bedankt voor de links maar deze gaan over visual basic programma.
Windows update is helemaal bij (gister weer nieuwe installatie gedaan).
Ik krijg deze melding al bij het opstarten/aanzetten van de desktop van Windows zonder iets geopend te hebben. -
Jan 18, 2023 om 18:58Overname bkr registratieBeste wehkamp careteam,
Bedankt voor uw reactie.
Gelukkig is bovenstaand probleem in goede orde alsnog opgelost.
Ik vind helaas geen mogelijkheid dit bericht te sluiten.
Met vriendelijke groet -
Jan 10, 2023 om 18:22Overname bkr registratieEr was na 2019 geen verplichting meer omdat de overeenkomst was beëindigd en er geen schuld meer aanwezig was in 2019.
-
Nov 21, 2019 om 08:26Incasso ondanks intrekkingDie mogelijkheid krijg ik pas als ik de factuur weiger in de incasso aangezien ze niet meer mogen incasseren door ingetrokken machtiging (houden ze zich niet aan)
Ze weigeren hem om te zetten naar ideal betaling en schuilen achter de verplichte incasso maar in de AV staat niks over verplicht.
Andere mensen hebben deze mogelijkheid om kunnen laten zetten zonder problemen en nu werken ze tegen. -
Nov 21, 2019 om 08:12Incasso ondanks intrekkingHierboven staat een deel van de Algemene voorwaarden. Nergens staat beschreven dat incasso verplicht is in de hele voorwaarden niet.
Ziggo bied zelf de optie om ook via ideal te betalen dus het is niet eenzijdig wijzigen maar wil wat hun aanbieden maar ze komen zelf hun eigen mogelijkheiden/afspraken niet na. -
Nov 20, 2019 om 18:53Incasso ondanks intrekkingHelaas ben ik al sinds september/oktober bezig met de klantenservice om dit in orde te krijgen maar ze duiken onder andere verhalen.
Klachtenafdeling heeft vorige maand contact gehad en was het opgelost maar deze maand gebeurt het gewoon weer. Ben een beetje einde raad na al mijn bedenkbare opties die mogelijk waren. -
Oct 18, 2019 om 19:32Factuur van een jaar geledenDie kan ik terugvinden. Daar staan duidelijk 11 termijnen op die betaald zijn. Factuur van nov 18 bestaat niet doordat ze deze hebben laten vervallen vanaf bedrijf zelf.. Was trouwens me 1e rekening na me eindafrekening van het jaar ervoor
-
Oct 18, 2019 om 18:01Factuur van een jaar geledenDe energieleverancier heeft zelf in de maand oktober de factuur laten vervallen en nooit opnieuw aangemaakt of aangegeven dat hij betaald moet worden. Een factuur voor de termijn van nov 18 bestaat ook niet en is ook niet terug te vinden. Deze willen ze ook niet aanmaken zodat er bewijs is, dat hij betaald moet worden.
Op de eindafrekening is de hele termijn van nov 18 niet terug te vinden omdat deze factuur nooit is aangemaakt door nuon
Oude periode was okt 17 tot nov 18 en de nieuwe is van dec18 tot okt 19. -
Oct 18, 2019 om 14:56Factuur van een jaar geledenEr was sprake van msnp maar de rekening viel buiten het traject. Ze hebben zelf verkenningen in die periode uitgevoerd maar weten niet meer way er gebeurd is. Kan het bericht helaas niet aanpassen dat de rekening buiten het SHV traject viel.