Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: SharonSparreboom
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jul 1, 2019 om 14:55Klacht over telefoonprovider TELE2Deze regeling is ingegaan in 2017, ik had een telefoonabbonnement aangesloten in 2017 voor twee jaar, dus helaas denkt u simpel, maar had ik het niet kunnen weten.
-
Jul 1, 2019 om 14:37Klacht over telefoonprovider TELE2Mijn hyptheekaanvraag is uiteindelijk goedgekeurd en ik zit niet aan mijn maximale hyptheek. Waar de hypotheekverstrekker moeilijk om kan doen is het feit dat je bij de aanvraag van de hypotheek formulieren in moet vullen en dit heb ik samen met mijn hyptheekadviseur gedaan. Ik heb aangegeven dat ik mijn telefoonabbonnement heb afbetaald en dit stond nog niet vermeld in mijn BKR als beeindigd. De vraag die ik heb gesteld zit hem in de afhandeling van TELE2. (staat ook in het onderwerp, klacht TELE2) Ik vind het niet netjes, dat zij hun belofte niet nakomen na meerdere telefoontjes die ik gedaan heb.
-
Jul 1, 2019 om 14:31Klacht over telefoonprovider TELE2Er zijn genoeg mensen die een telefoonabbonement nemen. Verder koop ik ook nooit op afbetaling, maar ik heb hier wel van geleerd dat ik geen telefoobabbonement meer wil afsluiten dat ik dan liever een telefoontoestel los koop en een prepaidkaart erbij aanschaf.
En uiteindelijk heeft mijn hyptoheekverstrekker mijn hyptoheek aanvraag goedgekeurd, maar ik vind de afhandeling van TELE2 niet netjes. Je hyptheekverstrekker kan wel moeilijk doen, als je bij de aanvraag hebt gezegd dat je de telefoon afbetaald hebten dit niet vermeld staat in het BKR als beëindigd.