Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: SjorsKassa66
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Nov 21, 2018 om 14:56Over Bol.com: Zijn er meer mensen die hun geld niet terugkrijgen?Misschien dat ik het niet duidelijk heb opgeschreven: Bol.com annuleerde mijn bestelling of te wel ontbond de koopovereenkomst, "afwachten" was dus zinloos. Ik ben ervan overtuigd dat als ik niet was gaan zeuren ik niets had teruggekregen, in het systeem stond de bestelling op "terugbetaald", maar dat was dus niet zo.
De aanbieding bij deze smartphone was dat je er twv € 260 een smartwatch en een draadloze lader bij kado kreeg, mits je vóór 1 november zou bestellen. Die extra's ben ik nou ook misgelopen: mijn bestelling was op tijd, maar geannuleerd door Bol.com op 4 november :-((. -
Nov 21, 2018 om 14:50Over Bol.com: Zijn er meer mensen die hun geld niet terugkrijgen?Ik kijk idd altijd bij Tweakers, in dit geval ging het om de introductie van een nieuw model van Huawei en die was overal even duur. De aanbieding was dat je er twv € 260 een smartwatch en een draadloze lader bij kado kreeg, mits je vóór 1 november zou bestellen. Die extra's ben ik nou ook misgelopen: mijn bestelling was op tijd, maar geannuleerd door Bol.com op 4 november :-((.
-
Nov 20, 2018 om 15:05Over Bol.com: Zijn er meer mensen die hun geld niet terugkrijgen?Dank voor reactie. Ik gebruikte met opzet het woord "contact": ik heb gemaild, gebeld en gechat. Iedereen is héél vriendelijk, maar lost het probleem niet op en toezeggingen (er wordt binnen x dagen contact met u opgenomen enz) worden regelmatig niet nagekomen.
Het gaat hiet niet om 3 tellen, maar (een overschrijding van de toezegging) 8 werkdagen
Er valt trouwens niks "op te lossen", ze zeggen dat ze m'n geld terugstorten, maar ze doen het niet.