Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Suzanne Stoffelen
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Apr 11, 2021 om 13:26Ongewild zijn de vluchten van mijn reisgenoten geannuleerd. Wat zijn mijn rechten?Op dit moment krijg ik vanuit Transavia geen vergoeding voor de schade die hierdoor geleden is, de nieuwe tickets die ik voor groepsgenoten heb moeten boeken. Omdat deze claim afgewezen is in tegenstelling tot wat medewerker in het telefoongesprek benoemde is mijn vraag wat mijn rechten zijn op deze terugbetaling.
-
Apr 11, 2021 om 13:24Ongewild zijn de vluchten van mijn reisgenoten geannuleerd. Wat zijn mijn rechten?Het gaat hierbij om een situatie die halverwege vorig jaar is voorgevallen. Al veel verschillende dingen geprobeerd maar nu dus geen opties meer in mijn ogen. Reisgenoten wilden wel graag nog op vakantie. Omdat ik me er bewust van ben dat ik aansprakelijk ben tegenover hen heb ik voor hen nieuwe tickets gekocht. Maar omdat het gaat om een fout van Transavia en mevrouw aan telefoon benoemde dat ik dit geld terug zou krijgen ging ik hier vanuit. Nu wijst Transavia deze claim tweemaal af en krijg ik dus op dit moment mijn geld niet terug vanuit de vliegmaatschappij.
-
Apr 10, 2021 om 20:50Ongewild zijn de vluchten van mijn reisgenoten geannuleerd. Wat zijn mijn rechten?Op de website van Transavia is aangegeven dat het annuleren van de volledige boeking via 'Mijn Transavia’ kan. Het annuleren van een deel van je boeking, zoals één van de vluchten of één van de passagiers, kan via het online contactformulier of via het Service Centre. Met het callcentre bedoel ik dan ook het Service Centre, foutje.