Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Tirza79
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 25, 2018 om 11:35Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.comGeen gebruikers sporen op de televisie. En de doos was wel beschadigd. Dit is gebeurd bij het uitpakken van het toestel. Ik heb geen pincet gebruikt maar ook niet onredelijk lopen scheuren, een aantal artikelen was verpakt in gesealde zakjes.
-
Jan 25, 2018 om 11:29Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.comMaar dat is toch niet mijn probleem? Ik had de intentie om deze televisie te gaan gebruiken. Het voldoet niet aan wat redelijkerwijs voor een televisie van deze prijs verwacht mag worden. Ik ben heel voorzichtig met het toestel omgesprongen. Dan is het toch vreemd dat er plotseling besloten kan worden dat de voorwaarden flexibel opgevat worden. Ik denk dat de mensen bij drone dropper goed weten wat de tekortkomingen van dit toestel zijn en naar mijn idee is het eerder consumentenoplichtig dan redelijk.
-
Jan 25, 2018 om 11:05Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.comIk heb die voorwaarden gelezen en daar aan voldaan. Ook in een omdoos teruggezonden.
-
Jan 25, 2018 om 11:03Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.comHet was niet het bericht van Bol.com. het was het bericht van dronedropper. De televisie had geen zichtbare gebruikerssporen. Ik ben hier juist zeer zorgvuldig mee omgesprongen. In de link in de mail werd verwezen naar een artikel waarin gesteld werd dat beschadigde verpakkingen als gebruikerssporen golden.
-
Jan 25, 2018 om 11:01Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.comEn in de mail staat een link waarin wordt aangegeven dat beschadigd verpakkingsmateriaal als gebruikerssporen worden gezien. De televisie is verder zeer zorgvuldig mee omgesprongen en slechts 1 dag uit de verpakking geweest. Als ze er een nieuwe doos omheen doen die in aanschaf hooguit 3 euro kost kunnen ze de volgende klant weer een poot uit gaan draaien met dit onbruikbare toestel en zo uiteindelijk toch een leuke omzet genereren.
-
Jan 25, 2018 om 10:48Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.comDiezelfde dag heb ik ze gemaild omdat het na openingstijden was. S Avonds heb ik contact met bol.com gehad en werd mij gezegd dat ik het gratis kon retouneren. Dat is mij 100 procent toegezegd, ondanks beschadigde verpakking wat ik specifiek vermeld heb. Daarom heb ik de volgende dag de televisie geretourneerd.
-
Jan 25, 2018 om 10:44Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.comDe televisie is niet beschadigd. De doos was beschadigd bij het uitpakken van de televisie en een stuk piepschuim. Dat was alles. Ik ben speciaal hiervoor naar de bouwmarkt gereden en heb het piepschuim en de doos met ducttape weer goed vastgemaakt. De televisie is uitgepakt. En weer ingepakt, binnen één dag. Als daar gebruikerssporen van zichtbaar zijn zegt dat heel wat over de kwaliteit van het toestel toch?!
-
Jan 25, 2018 om 10:28Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.comIk heb op de site van bol.com hier niks over kunnen vinden en de klantenservice kon me dat antwoord ook niet geven. Ik heb contact met KPN opgenomen en zelf gegoogled op het televisie type. Daar las ik op Duitse sites dat deze televisie slechts geschikt is voor de Duitse markt. Ik vermoed dat drone Dropper deze televisies inderdaad retour krijgt en door zo'n enorm bedrag van het aankoopbedrag in te houden nog omzet weet te genereren.
-
Jan 25, 2018 om 10:20Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.comStelt u zichzelf eens de vraag, als er duidelijk gezegd wordt dat retouneren gratis is. En mij via bol.com verzekerd wordt dat het geen probleem is dat de verpakking geopend is. Is het dan redelijk dat er 140 euro wordt ingehouden voor een beschadigde doos? Ik heb eerder een LG en Samsung zonder enige moeite kunnen installeren en Netflix, HBO en spotify staan niet in de Grundig appstore. De taal is dus totaal niet het probleem. Ik denk persoonlijk dat u wel erg snel conclusies trekt en voorbij gaat aan het feit dat de reden van retour niet eens ter zake doet.