Reacties gegeven door: george159
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 18, 2017 om 21:28Klacht over Online.nl
Oplossing van Online
18 mei 2017 om 15:25
Beste George159,
Bedankt voor het plaatsen van uw klacht. Wij zien inderdaad dat er een korting was toegepast na uw migratie. Deze kortingen worden soms door het systeem automatisch verwijderd.
Ik heb over de maanden waar deze korting niet werd toegepast het verschil aan u gecrediteerd. En ik heb rekening gehouden met de creditatie tot uw overstap datum.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Online.nl
-
May 18, 2017 om 21:23Klacht over Online.nlDank je wel, Klacht.nl!
Jammer dat Online dit niet meteen heeft gedaan, dan was ik nu nog klant geweest van hen! Ik ben wel blij dat het netjes is opgelost! Hoop dat ik mijn vertrouwen weer terug zal vinden in bedrijven hierdoor. Vriendelijk bedankt voor de oplossing! -
May 18, 2017 om 21:22Klacht over Online.nl
Beste George159,
Bedankt voor het plaatsen van uw klacht. Wij zien inderdaad dat er een korting was toegepast na uw migratie. Deze kortingen worden soms door het systeem automatisch verwijderd.
Ik heb over de maanden waar deze korting niet werd toegepast het verschil aan u gecrediteerd. En ik heb rekening gehouden met de creditatie tot uw overstap datum.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Online.nl -
May 7, 2017 om 21:50Klacht over Online.nlDom niet, wel naiëf, goedgelovig en vol van goed vertrouwen! Zij zullen waarschijnlijk trots zijn op die paar tientjes die ze extra aan mij verdiend hebben. Ze hebben eigenlijk weer een mens bestolen. Tsja, zal jou/ jullie ook nog wel gebeuren. Wens jou/ jullie dan veel succes met gerechtigheid! Ik hoop wel dat ik een heleboel mensen heb kunnen waarschuwen en waarschuw voor dit soort van praktijken. Wat in mijn ogen nog steeds diefstal en oplichting is! Mijn mening, mijn gevoel. O, en natuurlijk ben ik nog niet klaar met Online.
-
May 7, 2017 om 19:16Klacht over Online.nlAurora1, helaas mijn online is aangepast, er staat nu veel minder informatie in als vroeger. Laat staan een contract. Er staat alleen wat je krijgt en wat je moet betalen, en/of je betaald hebt of nog moet betalen! Verder helemaal geen contract info.
-
May 7, 2017 om 19:14Klacht over Online.nlCarola83, nee omtrent T-mobile helaas bot gevangen. Zij deden hetzelfde kunstje als Online.nl nu gedaan heeft.
-
May 7, 2017 om 19:11Klacht over Online.nlTsja Halex, je kunt proberen mij zwart en ongeloofwaardig te maken zoveel als jij dat wilt, of Online dat graag wilt!
-
May 7, 2017 om 19:09Klacht over Online.nlPanter22,
Orange is lang geleden, zijn overgenomen door Online.nl. Wilde alleen aangeven hoelang ik al lid was van de club! Die 19,95- was twee jaar geleden, (toen Online mij nog netjes liet weten dat mijn contract verliep) voor een half jaar en daarna voor 29,95-. Vorig jaar heb ik dit stilzwijgend verlangd er van uigaande dat als er iets veranderd ik op de hoogte gebracht zou worden. Maar helaas niet! Waar die 7,- euro vandaan komt???? -
May 7, 2017 om 11:43Klacht over Online.nlDank je wel Sjoppie voor je reactie. Heb helaas al twee keer klacht via mail (klachtenformulier) ingediend, en een keer telefonisch. Zou terug gebeld worden. Nooit niets meer gehoord? Dus vanmorgen, na een week wachten, ook nog maar eens via klachtformulier Tros Radar, klacht hieromtrent ingediend bij Online. Trouwens bij Tros Radar staan meerdere van dit soort klachten?? Dank je wel Zoekster voor jouw reactie. Ja het spijt mij voor diegene die zich aangesproken voelden door mijn reactie. Het lijk idd. dat er mensen op dit forum zijn die denken dat ze een goddelijke status hebben en nooit iets fout doen! Is het dan zo verkeerd dat na jaren abonnee te zijn geweest, eerst van Orange, en toen deze overgenomen werd door Online.nl, je denk dat je een organisatie kunt vertrouwen en je zou kunnen verwachten dat men een trouwe klant geen oor aan naait! Ja toch??? Jas sorry, maar ik vraag mij toch nog steeds af waarom sommige het ZO OPNEMEN voor een bedrijf. En ik vraag mij dan ook af of deze mensen mij/ ons wel willen helpen, of dat ze betaald krijgen om dat maar vooral niet te doen??? Maar ja, sorry mijn gevoel, en sorry voor diegene die zich aangesproken voelen!
Panther22, Nooit geen bericht gehad van tariefs wijzigingen. Daarbij verklaarde de jongeman van Online aan de telefoon dat het geen prijsverhoging betrof maar het eindigen van een zogenaamde korting. Ook hier nooit iets over ontvangen van Online??? Tsja wat is het nu? Ik hoop eerlijk gezegd dat Kassa eens de tijd gaat nemen om eens uit te zoeken hoe sommige telefoon/internet aanbieders omgaan met hun klanten!