Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: mamotjuh
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 2, 2019 om 19:33Verkeerde foto op fototaart HemaWauw Wim, aan jouw reactie heb ik echt iets!
Heel erg bedankt! -
Aug 30, 2019 om 19:27Verkeerde foto op fototaart HemaAls ik kijk bij bestellingen zie ik alleen de afbeelding van het voorbeeld wat Hema zelf afbeeld. Ik denk dat ze zich zo indekken.
Ik heb voor mijn oudste dochter al 3x zo taarten besteld, nog nooit problemen gehad.
Het ligt aan hun programma.
Je kan hem namelijk aanpassen zoals je hem zelf wilt. Zelf kan je niks opslaan. Daarom vind ik het raar dat ik hier de schuld van krijg. Zij zijn verantwoordelijk voor hun programma lijkt mij?
Als ik bij het eindscherm (zoals de afbeelding) de taart had gezien die ik in april voor mijn oudste dochter had gezien, had ik hem nooit besteld.
Ik probeer dat hun ook duidelijk te maken, maar het dringt maar niet door, op de een of andere manier -
Aug 30, 2019 om 18:53Verkeerde foto op fototaart HemaIk ga een officiële klacht indienen! Bedankt voor uw reactie!
Edit: die taart is helemaal een flater -
Aug 30, 2019 om 18:51Verkeerde foto op fototaart HemaSchijnbaar.. al zeggen ze van niet.
Ik heb geen poot om op te staan.
Zij kunnen in hun systeem zien welke taart er besteld is.
Maar als consument zie je alleen de standaard afbeelding van de webshop. Lijkt wel alsof ze zich zo in willen dekken -
Aug 30, 2019 om 18:02Verkeerde foto op fototaart HemaGa ik doen.
Bedankt voor je reactie! -
Aug 30, 2019 om 16:56Verkeerde foto op fototaart HemaDat leek mij ook. Maar de Hema wilt zijn fout niet toegeven.
Ik had zelfs iemand aan de telefoon vandaag die zei dat als ik eerder actie had ondernomen, dat ze me wel kon helpen.
Ik ben al vanaf dat ik de taart heb, bezig om de klacht op te laten lossen.
Ik begrijp er helemaal niks van :( -
Aug 30, 2019 om 16:50Verkeerde foto op fototaart HemaHet plaatje is geüpload in april.
Maar ik heb een ander plaatje geüpload voor deze taart voor mijn jongste dochter. Zie mijn foto voor het voorbeeld.
Een kleine attentie en de kosten van de bakker terug zou op zijn plaats zijn toch???
Ik werk zelf ook in een winkel, ik zou het gehele bedrag teruggeven.
Ze kunnen in mijn account zien dat ik een goede klant ben. Lijkt mij dat ze die niet kwijt willen?