Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: marcelizeboud
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 16, 2020 om 15:31Youfone tv ontvanger matige kwaliteitik zal het eens lezen. Maar ik snap dan niet dat nu ik weer overgestapt ben naar budget alles in 1 ook via hetzelfde KPN netwerk, alles gewoon zonder problemen werkt. Dan wijs ik toch naar dit gekke kastje van Youfone en ben ik bang dat zij een groot probleem hebben. Nog wat werk te doen.
-
Sep 16, 2020 om 15:29Youfone tv ontvanger matige kwaliteiteigen router gebruik ik alleen voor eigen apparatuur, zoals laptops en telefoons. Dan hoef ik bij wissel van provider niet alles om te zetten.
is er handig hoor. Ik heb in de laatste jaren bijna alle providers al gehad. Maar Youfone, werkelijkwaar, wat een drama. Nooit aan beginnen. -
Sep 16, 2020 om 15:27Youfone tv ontvanger matige kwaliteitheb ik ook diverse keren ingevuld. Maar ze reageren alleen als het Youfone uitkomt. Je krijgt nergens reactie op totdat de automatische incasso stopgezet wordt. Dan kan Youfone ineens wel communiceren. Jammer maar ik ben hier echt klaar mee.
-
Sep 16, 2020 om 15:25Youfone tv ontvanger matige kwaliteitIk heb echt alles geprobeerd. vast bekabeld en wifi. andere netwerkkabel, andere HDMI kabel. kastje herstarten, nieuwe software via technische dienst. ze hebben 2x het bugreport uitgelezen. Dan is er een nieuwe tv ontvanger gekomen Die deed het 1 dag goed en daarna kwamen vanzelf de oude problemen met zwarte beelden en wegvallen geluid weer terug. Dan lijkt mij dat dit product niet in orde is. Ook de tv app op telefoon heeft nooit gewerkt. je komt erin, maar nooit dat er een programma echt te bekijken was. Liep altijd vast.
Nu ben ik sinds 11 september 2020 over op budget alles in 1 en direct werkt de tv en ik kan meteen kijken via telefoon en laptop. Dan is het voor mij een duidelijk verhaal. Youfone heeft werk te doen aan die nieuwe tv ontvanger, want dat werd tijdens contact met helpdesk ietwat duidelijk. Er zijn nieuwe kastjes en ja... we weten het ook net precies. -
Jul 23, 2020 om 14:17Youfone tv ontvanger matige kwaliteitIk lees een aantal reviews en het merendeel is meer dan tevreden over youfone. Daar snap ik niks van. Bijna alles loopt bij mij verkeerd of werkt gewoon niet goed. Het installatiepakket is pas gestuurd een week nadat de lijn al gekaapt was op de startdatum. oja, de verzending staat op mislukt. Een week geen internet en tv. Dan werkt de tv niet goed en moet je echt uren aan de lijn zitten voordat je helpdesk aan de lijn krijgt en iedere keer opnieuw je verhaal doet. Ik heb niet anders gehoord dan: de wachttijd is langer dan u van ons gewend bent! Nu was ik al niks gewend als nieuwe klant.
Dan kunt je reageren op de support mail of een nieuwe ticket aanmaken, maar zelden krijg je een reactie terug. Of als het hun van pas komt, lijkt het. Het komt op mij over dat ze de producten en interne communicatie slecht voor elkaar hebben.
En de klant is zeker geen koning bij Youfone. -
Jul 23, 2020 om 14:04Youfone tv ontvanger matige kwaliteitIk heb een abonnement via ADSL.
ik gebruik 1 tv ontvanger
ja, eigen router, maar de tv ontvanger zit rechtstreeks op de youfone router
naast de tv ontvanger alleen mijn eigen router van Deco. -
Jul 23, 2020 om 14:02Youfone tv ontvanger matige kwaliteitzie antwoord bij Malty
-
Jul 23, 2020 om 14:02Youfone tv ontvanger matige kwaliteitIk heb echt alles geprobeerd met bekabeling. andere netwerkkabel, andere hdmi kabel, kijken via wifi, terug naar ethernet. Ik zou echt niet weten wat ik nog kan doen. Ze hebben 2x bugreports eruit gehaald waarin niks te vinden was. Maar wat nog gekker was, dat ze na 2 weken de nieuwe ontvanger in gebruik zeiden dat ze kunnen zien dat ie aan staat, maar dat volgens hen die niet gebruikt werd. Nou, mijn schoonmoeder kijkt echt elke avond. Ze ziet slecht en dit is haar vertier savonds.