Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: riesenbeck
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Aug 13, 2021 om 12:50Tomtom maakt er een puinhoop van neemt zijn gebruikers niet serieusBeste panter22
Nee het is geen verouderde TomTom ze hebben zelf toe gegeven dat de fout bij hun zit en dat er meer gebruikers er last van hebben na hun laatste vernieuwing van de livecervice,maar na twee maanden nog steeds niets hebben vernomen van TomTom dat vind ik een kwalijke zaak ik betaald voor een abonnement die niet goed werkt maar dat is nog het laatste waar ik mee zit maar ze komen steeds in de chat met een lul verhaal we gaan het door zetten naar de betreffende afdeling. Nu twee maanden later nog geen reactie en oplossing van TomTom en dat vind ik kwalijk,chaten heeft geen zin meer want want ze vragen steeds de zelfde vraag en die ze zo op kunnen zoeken bij de chat history en als je een vraagt stelt die ze niet kunnen beantwoorden wordt de chat beeindigd met kan ik u nog met iets anders helpen het zijn net robots.
Heb nog een fijne dag. -
Aug 12, 2021 om 14:55Tomtom maakt er een puinhoop van neemt zijn gebruikers niet serieusBlijft u nu maar gewoon uw mapfactor gebruiken als u daar tevreden over bent maar er zijn genoeg mensen die problemen met TomTom hebben zelfs met de laatste TomTom serie ga naar klachten.nl dan kan je lezen waar de gebruikers van TomTom tegen op lopen. Als u geen TomTom gebruikt begrijp ik niet waar u zich druk over maakt en hier aan deel neemt of bent u zelf zo'n mopperpot. Heb nog een fijne dag
-
Aug 12, 2021 om 14:40Tomtom maakt er een puinhoop van neemt zijn gebruikers niet serieusMijn systeem heeft altijd goed gewerkt tot de laatste aanschaf van de liveservice alles werkt behalve de weergave van de dagen die door elkaar staan zoals ik al aangegeven heb is er maar 1 maandag en geen twee en 1 vrijdag en geen twee bij de weergave worden deze dubbel aangegeven.
Tomtom heeft toegeven dat de fout bij hun ligt en dat er meerderen mensen er last van hebben dus een software fout. waar ik mij boos om maak is dat TomTom de gebruikers afscheept met we gaan het doorgeven aan de afdeling die er over gaat en dan twee maanden later nog niet heeft reageerd op email of chats, dit probleem is alleen op te lossen door tomtom maar dat kunnen ze denkelijk niet er zijn genoeg gebruikers met het laatste model zie maar bij klachten.nl die gewoon vast lopen met kaart update,fliters updates tomtom geeft niet thuis mijn vertrouwen in TomTom is tot het nul punt gedaald en ik denk niet dat ik de enige ben. Dank je voor je reactie TomTom is nu aan zet. -
Aug 12, 2021 om 11:20Tomtom maakt er een puinhoop van neemt zijn gebruikers niet serieusIk wil even reageren op alle vermoedens die aan gedragen worden het betreft de liveservice die aangeven wordt door tomtom dat hij geschikt is voor mijn systeem. De fout zit hier in alles werkt naar behoren behalve dat de dagen van het weer niet goed worden weer geven met het opvragen daar van, als je die opent dan staan de dagen door elkaar en weet zeker dat er maar een zondag en maandag is in een week en geen twee zoals weer gegeven wordt,en ze geven toe dat het een software fout is en dat er meer personen er last van heeft, maar ze zijn al ruim twee maanden naar en oplossing aan het zoeken dus nu is iedereen weer op de hoogte.
-
Aug 12, 2021 om 11:01Tomtom maakt er een puinhoop van neemt zijn gebruikers niet serieusIk ben blij dat u tevreden bent met uw gratis navigator mapfactor maar ik heb het over een navigatie systeem met een betaald abonnement die normaal moet werken maar dit niet doet,en u hoeft voor mij niet uit te zoeken hoe het met tomtom zit dat wordt u niet gevraagd.
-
Aug 12, 2021 om 10:54Tomtom maakt er een puinhoop van neemt zijn gebruikers niet serieusProbeer ze nu eens te bellen knap als dit u nu lukt,en probeer de chat eens je legt je probleem uit dan krijg je iemand aan de andere kant van de wereld die door een vertaal machine niet begrijpt wat je bedoelt en dan maar zegt ik zal het door geven aan de afdeling en dan hoor je na twee maanden nog niets.
Probeer het eens zou ik zeggen. -
Jan 23, 2017 om 11:51T-Mobile prijs abonnement hoger dan verteld in telefoongesprekGeachte Oguku
Er wordt altijd een opnamen gemaakt van het gesprek wat besproken is vooral als het om een verandering van het abonnement gaat en dat is opvraagbaar en je hebt altijd een bedenktijd van 10 dagen en dat moeten ze mededelen als er veranderingen zijn,ik hoop dat je hiermee geholpen bent.