Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: robbreed
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 11, 2021 om 10:00Dirk rommelt met kiloprijs kaas.
-
May 11, 2021 om 09:45Dirk rommelt met kiloprijs kaas.
-
May 10, 2021 om 21:03Dirk rommelt met kiloprijs kaasKlopt. Ik ga geen moeite doen om iets uit te leggen wat naar mijns inziens helder is. U lijkt wel een belang bij dit bedrijf te hebben, zo hamert u op iets wat simpelweg (zie alle bewijzen) niet klopt. Die 2,71 is een foutieve prijs, dat is ook toegegeven. Om het heel helder voor u te maken: 0,206 keer 10,46 is afgerond 2,15. Geen 2,71. Dan ga je niet fictief meer gewicht toevoegen om het weer 2,71 te maken. Gelukkig snappen een aantal andere lezers wel wat hier niet aan klopt. Succes met hameren verder, ik 'strijd' gewoon verder. Als iets niet netjes is, dan verandert geen etiketje dat gegeven.
-
May 10, 2021 om 20:36Dirk rommelt met kiloprijs kaasGebeld, manager gesproken, klantenservice gemaild. Antwoord is in de basis hetzelfde. Niet hun probleem, probleem van de leverancier. Klant moet het zelf in de gaten houden. Wij doen er zelf niets aan om de klant in te lichten...
En dat laatste vind ik het probleem. Dus dan licht ik de klanten wel in. Wil je het niet weten, dan scroll je door... -
May 10, 2021 om 18:53Dirk rommelt met kiloprijs kaashttps://www.dirk.nl/boodschappen/zuivel-kaas/kaas-gesneden/jonge-kaas-gesneden/19814
Prijs die Dirk aangeeft.
Weet je, dat jullie allemaal met liefde gewoon betalen wat er op je verpakking staat, dat moeten jullie zelf weten (al vraag ik me dat af als de prijs in bijv een folder anders is), maar ik betaal graag wat de onderneming zelf als prijs heeft staan. Prijzen op verpakkingen kloppen wel vaker niet. -
May 10, 2021 om 18:51Dirk rommelt met kiloprijs kaasJa, dat antwoord gaf ik hem ook al. :-D
-
May 10, 2021 om 18:49Dirk rommelt met kiloprijs kaas
-
May 10, 2021 om 18:44Dirk rommelt met kiloprijs kaasDeze Dirk kent geen vers gesneden kaas. Geloof me, ik heb dit alles ook met de manager besproken en die gaf direct toe dat dit foute etiketten op de kaas zijn. De leverancier had hier een fout gemaakt.
-
May 10, 2021 om 17:14Dirk rommelt met kiloprijs kaasZe zoeken nog iemand bij de Dirk klantenservice. Wat een onzinverhaal. Ik moet betalen wat Dirk als prijs aangeeft voor zijn product. Zie website Dirk... (vandaar dat ze mij ook telkens het verschil terugbetalen)
-
May 10, 2021 om 16:40Dirk rommelt met kiloprijs kaasIk ben het met uw analyse eens. Waar wij in mening verschillen is hoe de Dirk hier mee om gaat.
Dat een etiketprijs geldig zou zijn, dat kan je rechtvaardigen als je een klein wijkwinkeltje bent. Maar dit is een keten met honderden winkels. Met een website die ook deze prijs bij het product toont. Dus simpelweg een kaartje verwijderen, voelt voor mij meer als het verdoezelen van iets. Zolang de klant het maar niet ziet. Dat men ook bij de winkel weet dat men (al meer dan 2 weken) fout zit is te merken aan het feit dat men dit ook erkent en het verschil ook betaald.
Dat is wat mij hier zo stoort. Dat men bij melding geen oplossing zoekt (herprijzen bijv) maar het aan de klant laat om dit te ontdekken. Mijn reden om dit hier te plaatsen. Dat voelt voor mij als willens en wetens de klant onwetend laten.