Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: sylviamaria
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jul 9, 2020 om 07:29Mogen dansscholen weer les geven.Dit antwoord is nou toppie! meneer heeft helemaal gelijk!
-
Jul 6, 2020 om 20:32DIT KAN IKEA TOCH NIET MAKEN ??????Even een update voor iedereen die alleen maar die mevrouw aan het afzeiken was, vanwege haar vraag dat Ikea haar in de kou liet staan!
Ik heb nieuws voor jullie, dan maar een zeikerd, maar ik heb wèl een compensatie voor mijn hele dag thuiszitten en bellen naar het 0900 nummer!!!
Ik heb € 75,00 terug gekregen en ik heb ze hartelijk bedankt! De klant is nog altijd koning!!!
En ik had gewoon gelijk, haha niks geen computerstoring!
Dus mensen die het beter weten met hun zogenaamde TOP antwoorden, om punten te scoren, helaas, deze vlieger gaat wel op!!!!
Want IKEA kan dit echt wel oplossen!!!! -
Jun 14, 2020 om 14:49DIT KAN IKEA TOCH NIET MAKEN ??????Dank je wel voor de mededeling,dat sommige antwoorden zijn verwijderd, zegt al genoeg over de aard van het beestje????
Ieder zijn eigen mening, ik blijf bij de mijne, spullen worden niet verzameld eer dat je weet dat ze betaald zijn, dus ze zitten wel te slapen!
Nee,moet er niet aan denken om een nieuwe topic te starten veels te vermoeiend!
bedankt voor het lachen???? -
Jun 14, 2020 om 08:40DIT KAN IKEA TOCH NIET MAKEN ??????Er kan ook nooit eens normaal gereageerd op een mening, uiting of probleem, zegt alweer genoeg.
en dan deze, UW OPJUTTENDE REACTIE, ERG OVER TIJD, haha
Wat een onzin antwoorden, kom op zeg, kijken hoe jullie zelf reageren als je iets betaald hebt en niets ontvangt, als jou het niet gebeurd is het altijd een ver van mijn bed show.....
Jullie lezen gewoon niet wat er staat.
Het is normaal lijkt mij, dat een bedrijf laat weten wanneer er iets niet goed gaat of later geleverd wordt ja of nee?
Ja
Tot op de dag van de bezorging, een week na de bestelling, is er geen mail of telefoon geweest dat er iets niet goed zat, normaal?
Nee
Heb ik er moeite mee wanneer een bestelling later geleverd wordt door de huidige omstandigheden ?
Nee
Ik heb mijn bestelling betaald en daar stond hij als niet betaald, dus wie zit daar te slapen bij Ikea?
Nogmaals het gaat mij om het uitblijven van informatie dat mijn bestelling niet geleverd is!!!
En dan die opmerkingen dat iemand er twee dagen voor neemt om een kast in elkaar te zetten, die mevrouw heeft twee dagen nodig, een voor de bezorging en een om hem in elkaar te zetten!
Als mensen werken dan hebben zij die dagen nodig!
Al heeft die mevrouw een week nodig , daar gaat het hier niet om, kinderachtige opmerkingen, ga stampvoeten of wandelen, onprofessionele antwoorden lijkt mij.
Als je dan jezelf deskundig vindt dan moet je in een panel gaan zitten van een of ander consumenten programma en dit soort antwoorden geven op een vraag of reactie, dan vragen de mensen zich ook af, wat is dit???
Of geef je op voor een quiz, op iedere vraag het juiste antwoord, want ieder onderdeel wordt beantwoord, knap hoor.
Topic is: Vraag en Beantwoord, en niet Vraag en Afbranden!
Het lijkt er ook op dat er een wedloop is met de meeste antwoorden onderling, nou ja antwoorden, bij sommige dan, en dan zit je gauw
aan de 15.000 antwoorden hoor.
En mensen kunnen fouten maken, daar zijn we mensen voor, maar als we alles op Corona schuiven dan zou het nog veel erger zijn met de economie.
En als je verder kijkt dan alleen dit topic dan komt je er achter dat ik niet de enige ben hoor met een OPJUTTENDE reactie, hilarisch alleen dat woord al, alleen u moet toch maar eens opzoeken wat dit woord eigenlijk betekent.
Verder wens ik iedereen nog een fijne zondag!
Nee