Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: willemdu
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Apr 6, 2020 om 12:43Alles duurder door de corona-crisisZo kennen we onze burgers weer!
-
Apr 5, 2020 om 12:51Beste KassaBedankt voor uw reactie. Uw informatie was mij echter bekend.
Ik maak geen enkele probleem over de hogere meerprijs van de nieuwe reis. Dat is inherent de seizoensinvloeden.
Het gaat er mij er om dat wij bij de eerste boeking kortingen kregen - die nu plotseling zijn vervallen.
De redenen van die verkregen kortingen zijn:
1e Wij kregen extra korting omdat wij nieuwe klanten waren voor deze reisorganisatie.
2e Er was sprake van een vroegboekingskorting.
Bij elkaar toch zo'n 10% van de totale reissom.
Deze kortingen hebben niets te maken met kortingen op de uitgezocht reis.
Mij is de vraag waarom deze kortingen nu niet meer van toepassing zijn terwijl ik, buiten mijn schuld om, moet omboeken.
Nogmaals: "Ik verwijt de reisorganisatie niet dat zij mijn reis hebben moeten annuleren".
Daarom heb ik ook geen enkele probleem met het prijsverschil tussen de oorspronkelijke reis en de nieuwe reis en het in rekening brengen van de nieuwe boekingskosten. Wel stel ik vraagtekens bij het vervallen van de eerder verworven kortingen. -
Apr 4, 2020 om 17:13Beste KassaVolgens mij begrijp u mij niet goed.
De vraag is: "Moet in deze bijzondere situatie alle nadelige gevolgen bij de klant worden neergelegd of mag ik verwachten dat de reisorganisatie ook nog meedenkt"? -
Apr 4, 2020 om 17:02Alles duurder door de corona-crisisWat verlangt u nu van mij? Dat ik soms alle kassabonnen van de laatste maand ga overleggen, of mag u ervan uit gaan dat ik niet uit mij nek sta te kletsen.
-
Apr 4, 2020 om 16:53Beste KassaVoor de duidelijkheid:
Dat er, afhankelijk van het seizoen, verschillen in de reissom zitten, daar maak ik geen bezwaar tegen.
Echter dat ik de verworven vroegboekingskorting kwijt ben, wel. Deze korting staat los van welke reis dan ook.
Ik heb geen reis geannuleerd en ik heb er onvrede mee dat bij omboeking alle eerder verworven korting nu ploseling weg zijn.
Dat ik een voucher moet accepteren is al een bijzondere situatie want in een normale situatie hadden ze bij annulering mij z.s.m. het gehele bedrag terug moeten storten