Antwoorden gegeven door: Amslod
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 15, 2024 om 11:05Electrice fietsBeste Henk en Gerie,
Wat vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bikes. Graag kijk ik met u mee.
Zou u uw naam en adres willen sturen naar webcare@amslod.nl.
Met vriendelijke groet,
Mirjam -
Mar 27, 2023 om 14:38Amslod verschuilt zich achter garantievoorwaarden!
Beste meneer Bakker,
Bedankt voor uw feedback.
Inmiddels hebben we contact gehad en zijn we tot een passende oplossing gekomen samen.
Ik wens u nog heel veel fijne kilometers toe!
Met vriendelijke groet,
Jeanine
-
Aug 8, 2022 om 11:12Probleem levering display e-fietsGeachte heer van Bochove,
Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike en dat de reparaties anders zijn gelopen dan gehoopt, onze excuses daarvoor.Van mijn collega van de servicedesk heb ik vernomen dat er zojuist een passende oplossing per e-mail is aangeboden. Uw e-bike wordt op zeer korte termijn voor u gerepareerd zodat u spoedig weer met plezier kunt fietsen.
Mocht u op dit moment nog vragen hebben kunt u telefonisch contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808 (optie 3) of een mail sturen naar service@amslod.nl.
Met vriendelijke groet,
Sanne van Amslod -
Mar 14, 2022 om 15:43Amslod fiets onderdelen vervangenBeste Jetzebak,
Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is geweest dan gehoopt. Het vervangen van de ketting en tandwielen valt onder slijtage onderdelen. Slijtage onderdelen vallen helaas ook niet onder de garantie. Om slijtage van cassette en kettingbladen te voorkomen, is een algemene regel om de ketting van uw fiets elke 3000 km te vervangen. Let wel, dit is slechts een richtlijn. Kettingen zullen niet in exact hetzelfde tempo slijten.
Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.
Mocht u naar aanleiding van onze reactie nog vragen hebben, neem dan gerust contact met onze service desk op via 038-202 0808 (optie 3).
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Amslod -
Jan 25, 2022 om 08:25Geen service van Amslod.
-
Dec 1, 2021 om 08:28Amslod Recht op nieuwe elektrische fietsBeste Mehadayo,
Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Helaas kunnen wij u op basis van uw (voor)naam niet vinden in ons klantsysteem. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via webcare@amslod.nl.
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Amslod -
Oct 6, 2021 om 16:14Lees dit als u een AMSLOD e-bike wil kopen!
Beste Frans,
Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw fiets. Van mijn collega van de service desk heb ik vernomen dat er contact is geweest. Er is een afspraak met onze monteur voor reparatie aan huis gepland. Helaas vanwege drukte moet u langer wachten dan gehoopt. Uiteraard begrijpen we dat deze vertraging ongemak kan veroorzaken. Onze excuses. Graag helpen wij u eerder dan de voorgestelde datum van een monteur aan huis. Dit kan in één van onze servicepunten. Onze servicepunten met Amslod vakmonteur zijn gevestigd in Almere, Almelo, Papendrecht, Roermond, Apeldoorn of Meppel. Mocht u van deze optie gebruik willen maken, dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (optie 3).Vanzelfsprekend doen wij onze uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen, zodat u spoedig weer fijne fietskilometers kan maken.
Met vriendelijke groet,
Kayla van Amslod
-
Sep 21, 2021 om 16:07Geen service van Amslod
Beste WIKE,
Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is dan gehoopt. Onze excuses. Van mijn collega’s van de service desk heb ik vernomen dat er een passende oplossing is gevonden. Onze monteur komt 27 september bij u langs om de e-bike te repareren. Zodat u snel weer met plezier kunt fietsen. Vanzelfsprekend doen wij onze uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (keuze 3).
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Amslod