Antwoorden gegeven door: Mevr. pellikaan
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 3, 2024 om 12:27ErfrechtDe bank blokkeert geen gezamenlijke rekening.
Im de rekening en of de hypotheek op je eigen naam te zetten vragen ze inderdaad een verklaring van erfrecht, bij mij vroegen ze zelfs om het testament, heb de verklaring van erfrecht gestuurd en gezegd dat ze met het testament niets te maken hebben, geen antwoord op gekregen, ze hebben toen wel alles verder geregeld. -
May 1, 2024 om 18:35Bcc failliet tv stuk binnen garantieDeze mail heb ik ontvangen.
Geachte verzekerde,
Uit onze informatie blijkt dat u in verband met uw aankoop bij BCC een Service Plus Polis heeft afgesloten bij HDI. Dat is de reden dat u dit emailbericht ontvangt. De Service Plus Polis verleent dekking voor schade in aanvulling op en na afloop van de geldende wettelijke garantierechten.
Faillissement BCC
Bij vonnis van 21 september 2023 heeft de rechtbank Amsterdam de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid BCC Elektro-Speciaalzaken B.V. ('BCC'), gevestigd en (mede)kantoorhoudende (1114 AM) Amsterdam-Duivendrecht aan de Van der Madeweg 13, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 33156765, in staat van faillissement verklaard met benoeming van mevrouw mr. W.M. de Vries en mevrouw mr. A.E. De Vos tot rechter-commissarissen en mr. J. Lensink (De Vos & Partners advocaten) en mr. T. Hekman (AKD) tot curatoren.
Dekking Service Plus Polis
Ondanks het faillissement van BCC heeft en houdt u aanspraak op de dekking volgens de voorwaarden van uw Service Plus Polis. Sinds het faillissement van BCC hebben we de service onder de polis zo goed als dat mogelijk was, in de lucht gehouden. Mede vanwege de sluiting van de BCC-winkels en klantenservice zijn we samen met HDI op zoek gegaan naar een oplossing voor de lange termijn. Waarbij u als verzekerde kunt blijven rekenen op het gebruikelijke serviceniveau onder de Service Plus Polis.
Hoe verder?
Met ingang van 4 januari 2024 werkt HDI samen met Harmony Service Centre B.V. ('Harmony') en wordt Harmony uw aanspreekpunt in het geval u een beroep op de Service Plus Polis wenst te doen. U kunt voortaan bij Harmony terecht voor nieuwe reparaties. U kunt Harmony als volgt bereiken:
Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur op het nummer 010-8511899
Per email via spp@harmony.nl en, eveneens per 4 januari 2024, via de portal van Harmony. De portal is bereikbaar via: https://www.harmony.nl/mijn-harmony/. Registratie geschiedt via het emailadres waarop u deze e-mail ontvangt en is mogelijk vanaf 4 januari 2024. Vermeld bij alle communicatie alstublieft het ordernummer van uw bestelling of uw klantnummer.
Lopende schadeafwikkeling BCC
Heeft u voor de ontvangst van dit bericht een beroep op de Service Plus Polis gedaan en wacht u nog op de afwikkeling van een reparatie of ingediende schade? Deze lopende schadeafwikkeling wordt waar dit mogelijk is, door het BCC-team tezamen met curatoren afgewikkeld. Wij willen u vriendelijk vragen de afwikkeling van ingediende verzoeken af te wachten (en deze niet ook bij Harmony in te dienen) In het geval hierover vragen zijn, kunt u die via het speciale e-mailadres voor verzekerden onder de Service Plus Polis stellen: serviceplus.bcc@devos.nl
Heeft u een vordering ingediend in het faillissement van BCC?
Mocht u in de veronderstelling zijn geweest dat u vanwege het faillissement van BCC schuldeiser zou zijn, terwijl u, zoals uit dit bericht ook blijkt, nog steeds aanspraak heeft en houdt op de voordelen van deze polis, willen we u vragen om deze vordering in te trekken. U kunt dat doen door in Claims Agent uw vordering in te trekken. Dat kan via deze link. Mocht u over dit onderwerp nog vragen hebben, kunt u een email sturen aan crediteuren.bcc@devos.nl
Namens de curatoren van BCC,
Met vriendelijke groet,
De Vos & Partners Advocaten N.V.
Els Doornhein
-
Jan 18, 2019 om 19:48Verzekering DSW tandheelkunde valt tegenBij FBTO verzeker je voor het bedrag aan kosten voor de tandarts, en dan word alles 100% vergoed, tot het bedrag op is, nooit zelf bij betalen, voor geen enkele behandeling!
-
Jan 18, 2019 om 12:35Gesjoemeld met mijn urenWerken ze dan niet, met een tijdklok, want dan moeten ze kunnen aantonen, dat je niet ziek was en wat je dan voor gewerkte uren heb staan? overigens word er heel veel gesjoemeld in de detailhandel met de uren, dus altijd zelf controleren en uren zelf bij houden en je heb recht op inzage over de gewerkte uren, dat controleer je elke keer, anders verdwijnen je vrije uren, als sneeuw voor de zon, spreek ik uit ervaring!
-
Oct 15, 2018 om 14:22Tv scherm vervanging garantieNee, de tv moet gewoon kunnen functioneren zoals u het aangeschaft heeft, het valt toch onder de garantie, voor 3D betaal je aanzienlijk meer, dus dat moet behouden blijven!
-
Oct 15, 2018 om 14:18Fout gemaakt tijdens bouw nieuwbouwwoning. Oplossing?In het plafond laten infrezen, en daarna het plafond opnieuw stuccen, dan zie je er niets meer van!
-
Jun 29, 2018 om 13:30CreditcardNiet doen, dit is waarschijnlijk om je kaart te hacken, ik heb ook wel eens zo een mail gehad, en toen was dieook nep, even bellen of mailen over deze mail, maar niets mme doen!
-
Jun 13, 2018 om 12:06AEGON heeft geld afgeschreven voor adreswijzigingGeld voor adres wijzigen vragen, is wel gebruikelijk, dat noemen ze administratie kosten, en wat betreft de verhoging van 30,00 euro, je krijgt een brief, daarin staat dat de polis verhoogd word en dan kan je naar aanleiding van de verhoging, onder het conract uit, als je niet binnen een daar voor bepaalde tijd reageert, dan ga je dus akkoord, dus wel altijd even dat soort brieven/ mails door lezen!
-
Apr 25, 2018 om 19:14Is een kort verblijf toeslag normaal?Ik ga eigenlijk bijna alleen naar de hotels van Van der Valk in Nederland, daar heb ik het nog nooit mee gemaakt, en daar wordt inderdaad, bij langer verblijf, niet elke dag de lakens verschoond en alleen de handdoeken, die in het bad zijn gegooid, worden verschoond.
-
Mar 30, 2018 om 13:00Krijg ik nog Ww voor halve maand?Als je begin april, netjes je inkomsten doorgeef, merk je dat snel genoeg, binnen een paar dagen, krijg je het inkomsten strookje, maar waarom vraag je het niet gewoon, dat gaat heel snel, en weet je het gelijk!