Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Veenstra1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 13, 2020 om 10:37Raam buren in mijn schuurNog een vraag aansluitend op mijn eigen bericht met de informatie van jullie.
Inmiddels heb ik vernomen dat het raam geblindeerd vast in het kozijn moet zitten. Maar kan dit ook verjaren? Als dit al sinds 1980 de situatie is, kan de buurman dan eisen dat het ook zo blijft? -
Jan 11, 2017 om 11:33Extreme mist reisverzekeringEen update: KLM heeft zojuist contact met mij opgenomen dat de kosten van het hotel helemaal worden vergoed. FlyBe mocht dit van hun eigen voorwaarden niet aanbieden omdat de tickets daar oorspronkelijk niet zijn besteld. De weersomstandigheden staan hier buiten. Halex heeft gelijk dat dit onder de zorgplicht valt. Bedankt!
-
Oct 19, 2016 om 16:55Hoe kan ik de kat van de buren weren uit tuin>Hij doet zijn behoeftes bij onsDat zijn katten helaas. Wanneer ik in de zomer mijn deur open laat staan, dan zit er 's avonds gezellig een kat met mij TV te kijken.
Een waterpistool (of simpele plantenspuit) doet al veel wonderen. Een paar keer goed laten schrikken en ze gaan een blokje om. -
Oct 19, 2016 om 14:42Verzendkosten reparatie ondeugdelijk productIk merk veel negatieve reacties. Ik zal versimpeld uitleggen wat mij niet zint:
Ik koop 2 lampen. Ik koop er 7 bij en die zijn NIET vergelijkbaar met de 2 eerdere maar WEL volgens de webshop. Nu kan ik de 7 terugsturen, maar ze kunnen GEEN lampen terugsturen die overeenkomen met die 2 eerdere... De kortste slag is dus de 2 vervangen met nieuwere. De webshop zegt dat dit een fout van Kanlux is, waarschijnlijk een fout in de productielijn dat ik eerdere slechtere lampen heb ontvangen.
Wanneer ik exact hetzelfde product bestel dan mag ik toch ook exact dezelfde kwaliteit verwachten? Nu blijkt dat de eerste 2 productiefouten bevatten is dan toch niet mijn schuld? Als je geen vergelijkingsmateriaal hebt kan je ook niet zien of het zo hoort.