Antwoorden gegeven door: bietus
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 25, 2009 om 09:55Moet ik doorbetalen aan Telfort tot sept. en mogen ze nog incasseren
Vanaf 28-11-2008 probeer ik mijn Tiscali abonnement inclusief vast bellen om te zetten in een Telfort zónder vast bellen:
Op 5-12 kreeg ik een antwoord dat het vast bellen nog niet was opgezegd, dit zou in behandeling worden genomen.
6-01 kreeg ik een bericht dat het vast bellen al per 05-11 was opgezegd maar dat ik hier nog wel facturen voor kreeg, de teveel betaalde kosten zou ik gecrediteerd krijgen.
13-01 kreeg ik, nadat ik weer een mail had gestuurd, wederom een mail met excuses en dat het z.s.m. opgelost zou worden.
15-01 kan ik nog steeds gewoon bellen en gebeld worden op mijn vaste telefoonaansluiting en kreeg ik op de vraag of mijn teveel betaalde kosten gecrediteerd een mail waarin staat dat mijn vraag is doorgespeeld naar een afdeling die een onderzoek in zal stellen.
10-02 Weer een mail gestuurd n.a.v. een brief die ik thuis gestuurd kreeg waarin staat dat Vast Bellen wordt beëindigd wordt. Er stond niet bij per wanneer. Ook stond er niks in over creditatie van mijn teveel betaalde kosten. Dezelfde dag werd er wederom een bedrag van mijn rekening geschreven inclusief Vast Bellen!
11-02 Reactie: Vast Bellen is per 03-02 beëindigd. Ik kan een brief schrijven om te proberen mijn teveel betaalde kosten terug te krijgen!
11-02 Ik vraag of ze gek zijn geworden! Ik ga nu toch geen brief schrijven omdat zij maar fouten blijven maken?? Ik eis dat het binnen 2 weken is opgelost.
17-02 Reactie: uw Vast Bellen is beëindigd, de desbetreffende afdeling is bezig met de creditatie van eventuele kosten. Klachten mogen ze niet per email in behandeling nemen, ook hiervoor moet ik een brief schrijven, lekker klantvriendelijk weer!
25-03, nog steeds wordt het Vast Bellen van mijn rekening geschreven, er is ook nog steeds niks gecrediteerd. Weer een mail gestuurd met de vraag of Telfort het inmiddels zelf ook niet een tikje lachwekkend begint te vinden. Ook vraag ik hierin om een mailadres zodat ik niet steeds dat $%^&#%webformulier hoef in te vullen!!
-
Jan 9, 2008 om 09:02Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTER
Nog even als aanvulling op bovenstaand verhaal:
Na 2 1/2 maand heb ik dan eindelijk de adapter binnen, weliswaar niet degene die ik besteld had en ook geen Medion-huismerk maar hij werkt in ieder geval. Ik vraag me wel af of ik nu niet te veel heb betaald voor deze merk-loze adapter en of mijn laptop niet doorbrandt na verloop van tijd of zo, maar goed, hij is eindelijk binnen.
Ik heb al meerdere keren een klachtenmail gestuurd naar Medion maar hier krijg ik niet meer reactie op als: "Uw aanvraag wordt binnen 5 dagen behandeld." Niet dus....
Via de telefoniste en de technische afdeling ben ik bij de klachtenafdeling of iets dergelijks terecht gekomen (heeft weer meer dan een half uur geduurd). De mevrouw die ik hier aan de lijn kreeg was de eerste en ook gelijk de enige die mij vertelde dat ze het heel vervelend voor mij vond en bood haar excuses aan. (nadat ik had verteld dat er nog niet één keer excuses waren aangeboden door Medion).
Ik zei dat ik een klacht wilde indienen, zij adviseerde mij dit via de mail te doen, ik zei dat ik dit al meerdere malen had geprobeerd, zij geloofde dat niet want "alle klachten worden serieus behandeld door Medion en ze komen allemaal bij haar afdeling binnen". Dus nogmaals geprobeerd een klacht in te dienen. Ik zette er duidelijk bij dat dit als een serieuse klacht behandeld diende te worden en dat ik binnen 2 weken een reactie verwachtte (redelijk toch?).
Nu, zo´n 7 weken later heb ik nog steeds geen reactie behalve dan wederom: "uw aanvraag wordt binnen 5 dagen behandeld".
Dus ook op mijn vraag of de klant nu op moet draaien voor de hoge belkosten terwijl het een fout is die de gehele tijd bij Medion lag krijg ik dus geen antwoord. Het minste wat Medion had kunnen doen is mij vragen om mijn telefoonrekeningafschrift en de kosten kunnen vergoeden. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat de consument voor dit soort kosten op moet draaien. Bij Medion zeggen ze doodleuk: " ja, dan had u maar een email moeten sturen", maar daar wordt vervolgens weer niet op gereageerd of pas na een hele lange tijd en als je het product dan hard nodig hebt, zoals in mijn geval, dan ga je daar op een gegeven moment niet meer op wachten en pak je de telefoon. Onbegrijpelijk dat ze daar dan geld voor durven te vragen!!!
Groet van Bert
-
Dec 3, 2007 om 17:18Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTER
Ik heb een laptop gekocht bij Medion. Nu is de adapter kapot gegaan dus ik dacht:"laat ik maar een adapter bestellen bij Medion, dan weet ik zeker dat het goed is". Spijt, spijt, spijt.
Ik gebruik mijn laptop ook zakelijk en daarom moest ik de adapter wel snel hebben. Er stond dat het ding 1 tot 3 dagen levertijd had dus dat zat wel goed dacht ik.Ik kreeg het verkeerde artikel geleverd. Op de website van Medion had ik het artikelnummer van mijn laptop ingetikt (MD.....) en hier had ik op artikelen voor deze notebook geklikt en toen op "adapter". Kan niet missen dus.....
Toch wel, want ik kreeg dus een adapter met een totaal andere aansluiting. Dus gebeld met de klantenservice van Medion. Zij zeiden dat ikzelf het verkeerde artikel had besteld. Toen ik uitlegde dat dit niet kon omdat ik het op bovenstaande manier had gedaan bleef de meneer toch vertellen dat het mijn fout was.Na lang, lang zoeken en uitproberen kwam hij erachter dat het toch niet helemaal goed ging op hun site. Hij zei mij dat hij binnen 5 minuten terug zou bellen, hij ging het uitzoeken. Niet dus.... Niks meer gehoord, dus weer gebeld, weer eerst de telefoniste, telefoniste vertelde mij dat ik het artikel niet goed had besteld, ik weer het hele verhaal uitgelegd, zij geloofd mij weer niet, weer naar de technische afdeling doorverbonden, weer 20 minuten in de wacht à € 0,15, weer iemand anders aan de lijn, die verteld mij dat er niet in de computer staat dat ik terug gebeld zou worden, ik wéér mijzelf verdedigen dat ik niet zit te liegen enzovoort, enzovoort.
Om een (heeeel) lang verhaal kort te maken: Ik heb het artikel 2 keer terug gestuurd waarna ik 2 keer weer hetzelfde verkeerde artikel geleverd kreeg. Hier tussendoor steeds weer gebeld met dat 0900- nummer. In de tussentijd ben ik al meer dan 50 euro kwijt aan belkosten en dat voor een artikel van 65 euro!
Hierna ging er ook weer van alles mis en wordt ik steeds slechter behandeld door de dames en heren van Medion die volgens de site allemaal een gedegen opleiding klantvriendelijkheid hebben gehad, niet dus...!
Nu, meer dan een maand verder, heb ik nog steeds een verkeerde adapter thuis, wordt er niet meer gereageerd op mijn vragen via de mail, moet ik steeds weer de telefoniste uitleggen wat er allemaal aan de hand is geweest, en vervolgens wordt ik doorverbonden met de technische afdeling en hier sta ik dan weer meer dan 40 minuten in de wacht en hang dan maar weer op. Ongelooflijk!!!! Ik heb nog nooit zo'n slechte service gehad bij een bedrijf!!
Nooit, nooit, nooit meer een product van Medion!!!!
Ik wil nog toevoegen dat het heel lang duurt eer je mij boos hebt en ik ben écht geen zeikerd, verre van dat, maar Medion heeft het echt voor elkaar, ik ga maar te rade bij de consumentenbond want dit pik ik echt niet langer!
Denk alsjeblieft 2 keer na voordat je een product van MEdion aanschaft.
Groet van Bert