ji
door jimrobot Dec 20, 2003 om 15:07
Computers & telefonie

Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTER

Wie heeft zoals ik een slechte ervaring met de bereikbaarheid van MSC(Medion Service Center)?Dit naar aanleiding van een teruggestuurde TFT beeldscherm waarop reeds na een maand nog geen enkele reactie is gekomen van bovengenoemde firma.
Mede door een verkerd hot-line nummer bij de handleiding was persoonlijk contact niet mogelijk.Graag meerdere reacties over dit onderwerp en de vraag wat Kassa hieraan wil doen.

5210 26 Rapporteer

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:21
57 Antwoorden / 3 Vragen

Ik neem aan dat je al telefonisch contact gehad hebt? Kijk ook eens op de website: http://www.medion.com/nl/
Ik heb overigens tot nu toe van anderen alleen maar positieve ervaringen gehoord over Medion.

s_
door s_cent - Apr 16, 2004 om 12:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

hoi ik kan zeggen dat het een hele UPC bende bij het hele systeem van nedion is, ik wacht nu al 6 weken op de reperatie van mijn computer.
ik heb al diverse keren naar medion en hun reparatie bedrijf gebeld. Er zouden niet alle nog niet alle onderdelen aanwezig zijn.

di
door dijk1344 - Apr 16, 2004 om 12:21
7 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo,
Een hele tijd geleden was ik zéér positief over de service van Medion. Ik advizeerde vrienden en kennissen om pc atrikelen bij de ALDI te kopen. De artikelen waren/zijn goed en de service was meer dan uitstekend. Ik praat nu over de tijd dat Medion in Losser zat. Ik weet niet of het service center alleen verhuisd is naar Panningen, of dat het bedrijf in andere handen is overgegaan, maar de service is zéér slecht en het lijkt wel of men alles er aan doet om het bedrijf om zeep te helpen. Natuurlijk worden er fouten gemaakt, maar de manier waarop Medion met klachten omgaat is meer dan erg. Nu ik er zelf mee ben geconfronteerd, ga je verder vragen, en hoor je veel klachten over Medion in Panningen.

ro
door robpol - Apr 16, 2004 om 12:21
2 Antwoorden / 2 Vragen

ook ik heb slechte erv. met medion callcenter. heb al zeker 10 keer meegemaakt dat de verbinding verbr. werd door de drukte, wel elke keer €0,15 per minuut. had eindelijk wel een keer contact konden ze geen antw. geven op mijn vraag. zouden zeker antw. mailen binnen week. nu na 2 wkn. nog steeds geen antw. tel .gesprek kostte wel ruim €9,00 . vanmiddag weer contact gehad met een andere vraag, weer geen goed antw. kreeg na instellingsveranderingen nog geen goed resultaat waarna ik het antw. kreeg dat het normaal was wat mijn tft scherm deed. rollend beeld bij beeldveranderingen. als het normaal is hoef je toch ook niet eerst allerlei veranderingen te doen in je conf.scherm.

di
door dijk1344 - Apr 16, 2004 om 12:21
7 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo mede-(medion)gedupeerde,
Ik heb ook zeer slechte ervaringen met medion service center. Mijn laptop die ik begin december heb opgestuurd heb ik nog steeds niet terug (zie mijn vraag in deze rubriek). Ik kan U alleen een telelefoonnummer geven van Medion waar normaal tarief voor geldt. 077-3079545.
De ervaring die ik in de contacten met Medion heb is, je kunt net zo goed tegen een muur praten. Het lijkt wel of hun strategie is, laat klanten maar veel bellen, dat levert ons véél geld op. Ik wens U veel succes.

pe
door peugeot - Apr 16, 2004 om 12:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dit nummer heb ik geprobeerd. Het is nu een fax aansluiting, dus deze optie is ook door Medion om zeep geholpen. Ik ben vanaf 21 -10-2003 met ze bezig en zou een nieuwe camera krijgen nu eind januari 2004 nog steeds niets.
We kunnen hier met z'n allen onze klachten neerzetten maar wat is nu een oplossing ?

ja
door jacqy - Apr 16, 2004 om 12:21
3 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ook (Medion) laptop gekocht bij Albert Heijn in september. Na 2 maanden ontstond er kortsluiting in adapter. Ben naar Albert Heijn terug gegaan maar die vertelden me dat, ik zelf contact op moest nemen met fabrikant. Heb naar Medion gebeld en na 20 minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Kon de adapter gratis opsturen en zou zo snel mogelijk een nieuwe toegestuurd krijgen. Na een paar weken heb ik weer gebeld, wanneer ik een nieuwe zou krijgen. Dat konden ze me niet vertellen, zo snel mogelijk werd me gezegd. Ik zei dat ik nu niet met laptop kon werken, dat vonden ze heel vervelend. Zouden toch zo snel mogelijk opsturen? En weer steeds 20 minuten aan de telefoon wachten. Na precies 2 maanden weer gebeld, weer 20 minuten in de wacht gezet en heel onvriendelijk werd mij verteld, dat de adapter toegestuurd zou worden. En vervolgens werd de telefoon met een kanl erop gegegooid. Eindelijk na een week kreeg ik nieuwe adapter, zonder een excuusbrief. Koop ook nooit meer een product van Medion. Wat een slechte service. Dit is echt een kat in de zak kopen! En Albert Heijn doet z'n naam ook niet ten goede om deze producten te verkopen!!!

di
door dijk1344 - Apr 16, 2004 om 12:21
7 Antwoorden / 6 Vragen

Zoals ik al eerder heb geschreven, heb ik problemen met mijn laptop. Ik ben mijn laptop al vanaf begin december kwijt. Geprobeerd M.S.C. Hotline te bellen, maar weer tevergeefs.

ed
door edmunda - Apr 16, 2004 om 12:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

In oktober 2003 mijn Medion 9700 digitale camera teruggestuurd vanwege een blauwe waas op alle foto's. Om de twee weken bel ik naar het MSC hoe het met mijn camera is. Dit kost elke keer ongeveer € 9,-. Ze waren het met me eens dat hij stuk is, dat wel. Vervolgens zeggen ze toe dat ik een nieuwe camera krijg MAAR Deze hebben ze niet op vooraad. Nog even wachten dus! Twee weken later: nog even wachten! Twee weken later (en €27 ,-.belkosten) Nog even wachten. Januari 2004. MSC: Nee, U krijgt GEEN andere. Uw toestel wordt teruggestuurt naar Duitsland, weer even wachten. Twee weken later: Uw toestel is niet meer te vinden daarom krijgt U een TestOK toestel.Wat is dit? Een toestel dat door hun getest is en OK bevonden. Nu krijg ik ineens een tweedehands toestel terug. Vandaag 11 febr. Nog niks ontvangen en € 54,-. armer. Op diverse e-mails heb ik zowiezo nooit antwoord gehad. Ik ben helemaal klaar met het MSC. Ongeloofelijk wat een service !!Ik noem het al MNSC (Medion Niks Service Centrum) Ik ga zo weer bellen maar of het nog nut heeft ????

pe
door peugeot - Apr 16, 2004 om 12:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lezers,

Hoe de klachten aangaande de service van Medion Panningen op te lossen ?

Wel, ik heb na 3 maanden eindelijk resultaat na het sturen van een aangetekend schrijven met een verzoek van bevestiging ontvangst door de PTT. Kost 1 Euro extra.

Noteer alle data en tijden dat er communicatie is met Medion. Vraag altijd met we je spreekt en noteer wat er is besproken of wat er is toegezegd.
In mijn aangetekende brief heb ik verslag gedaan van alle communicatie (mail en telefonisch).
Ik heb een week na dit schrijven de maanden geleden toegezegde camera ontvangen.
Het is belachelijk dat dit zo moet, maar in mijn geval dus met resultaat.

Sterkte allemaal en toch maar volhouden !

ed
door edmunda - Apr 16, 2004 om 12:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

Net weer gebeld maar ik moet nog even wachten tot het toestel uit Duitsland terug is van reparatie. Bij de eerste zending zit mijn toestel zeker want ik wacht nu al vier maanden. Dat vond de medewerker zelf ook wel een beetje lang.
Een dag later : Pakketje bij de post : Nieuw fototoestel van MSC. Of klagen zin heeft ? Blijf bellen naar ze !

ri
door riena - Feb 16, 2006 om 23:55
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb/had een digitale camera.Lifetec LT 41856 NL

Vanaf 4 a 5 maanden oud ging de camera niet meer uit. Moest steeds accu eruit halen en er weer in doen om zo de camera te kunnen uitzetten. tevens bleef de lens half open staan. Tot op een gegeven moment de camera niets meer deed. Terug naar de Aldi, moest rechtsreeks kontakt opnemen met medion. Dit gedaan. Allerlei handelingen wat ik moest verrichten werd via de telefoon gedaan. Na deze handelingen niets verder opgeschoten. Alsnog moest de camera worden opgestuurd. Zat nog binnen 1 jaar garantie. Kreeg offerte terug: valschade 90,= scherm vervangen Garantie op scherm is binnen 6 maanden. Hierop nu meerder malen gereageerd omdat ik niet met valschade eens ben. Deze camera is nooit enen keer gevallen; Altijd in hoesje en in fototas geweest, dus valschade kunnen ze niet aantonen.

Afgelopen week nogmaals gereageerd: nu bleek ineens 3 jaar garantie op camera te zitten, maar schade scherm werd niet vergoed.(onderdelen die bij reparatie moeten worden vervangen 6 maanden garantie) Ik kan de camera terug krijgen dan moet ik 35,= betalen. Hierop nog maar weer gereageerd. Telefoon heeft wel ruim een kwartier in de wacht gezet. Big Business!!!!!!!

Werd van kastje naar de muur gestuurd: ene persoon verteld 1 jaar garantie en ander 3 jaar garantie. Wat moet ik nu geloven. Ik wacht reactie van medion nu af.

ri
door riena - Feb 22, 2006 om 22:39
4 Antwoorden / 0 Vragen

vanmorgen 22-02-2006 weer gebeld door een medewerker van medion dat ik nog niet gereageerd had op offerte van 90,= (schermvervangen) die ze mij hadden toegestuurd en dat termijn verstreken was.

ik heb medion medewerker duidelijk gemaakt dat ik met de offerte niet eens ben en dat er gesproken wordt over valschade en dit zeer zeker niet het geval is en dat ik hiermee niet akkoord ga. hij zocht kontakt met monteur en deelde mij weer mede dat dit wel degelijk valschade is en dat hij toch gevallen  moet zijn of zat het ook in de tas. Ze deelden mij mede dat hij wel retour werd gestuurd en ik heb gezegd dat ik dit niet accepteer en niets betaal.

Ze zoeken dus steeds naar iets nieuws heb ik het gevoel om een uitweg te vinden.

we wachten af!!!

ri
door riena - Mar 9, 2006 om 14:08
4 Antwoorden / 0 Vragen

vandaag  9-03-2006 werd ik gebeld door bedrijfsleider van de aldi. hij vertelde mij dat medion vol hield van valschade.

hij zei dat ik het volgende moest ondernemen: bel medion en laat camera retour sturen.betaal die 35,= en kom met camera, kassabon etc. naar zijn filiaal van aldi waar het gekocht is. hij vertelde mij dat ik het geld terug krijg want de camera zit binnen garantietermijn.

ik vind dit een compliment waard voor de filiaalleider. wat een service. proficiat!!!!!

pe
door pens - Apr 3, 2006 om 22:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Medion service is geweldig. Mijn laptop meer dan twee jaar oud WAS defect (sherm bleef zwart), vrijdagochtend gebeld met de helpdesk. vrijdagmiddag een telefoontje gekregen van een vervoersbedrijf. De maandagochtend na het weekend werd de laptop opgehaald. Acht dagen later werd de laptop gerepareed terug gebracht. De kosten....nul komma nul. Want u hebt drie jaar garantie. Geweldig.!!!!!

wd
door wdool - Dec 12, 2006 om 20:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Uw tevredenheid is onze maatstaf! Dat is de kreet van Medion!

Ik
merk er op het moment weinig van! Woensdag PC gekocht bij Aldi, dinsdag
deed ie niets meer! Direct gebeld en ben 's avonds terug gebeld met de
mededeling dat ik tot uiterlijk vrijdag moest wachten op de onderdelen
en ook dan pas om een afspraak gebeld zou worden.

Dit is
afgelopen vrijdag niet gebeurt, toen ik belde was er een wachttijd van
ruim 20 minuten, dus zaterdag maar terug gebeld, weer een wachttijd van
ruim 20 minuten. De jongen daar kon me alleen maar helpen door een
"ticket aan te maken". Ik wil gewoon dat mijn PC gemaakt wordt! Ik heb
er geen boodschap aan dat een onderaannemer van jullie zijn afspraken
niet nakomt. Ik doe tenslote zaken met Medion. Verwacht dan ook van
Medion dat dit naar tevredenheid wordt opgelost.

Inmiddels een week later nog niet geholpen.... En ook géén zicht op een oplossing

Kortom, bij deze mijn klachten:
1. Te lange wachttijden bij Medion (duur 0900 nummer)
2. Niet nakomen van (terugbel) afspraken
3. Te lange termijn waarop mijn PC gerepareerd wordt, waarbij geen alternatieven geboden worden.
4. Geen onderdelen op voorraad, waardoor ik langer moet wachten.
5. De procedure waarbij ik pas een afspraak kan maken NAdat de onderdelen binnen zijn, zorgt voor langere oplostijd.

me
door mellema - Dec 18, 2006 om 10:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Bij ons is een Medion TV opgehaald op 24 oktober en na ruim 2 maanden bellen (hoge telefoonkosten dus) zonder dat enig zinnig antwoord gegeven kan worden over de stand van de reparatie, is ons door de Aldi meegedeeld dat -na contact met Medion- het TV-toestel ONVINDBAAR blijkt te zijn. Een tv van 82 cm kan je niet zo gauw over het hoofd zien lijkt mij. Bovendien is bij Medion klantvriendelijkheid onbekend; werd zelfs gedreigd de verbinding te verbreken!! Van zélf Medion heb ik na 2 weken nog geen antwoord op mijn brief ontvangen. Ik heb nog 1 jaar garantie op het toestel en Medion zei eerst dat we een nw toestel zouden krijgen als het niet gemaakt kon worden. Op de vraag óf het ís of kán worden gemaakt krijgen we steeds geen antwoord, worden niet teruggebeld cf afspraak e.d. De consumentenbond adviseert de dagwaarde te claimen, want het kan gebeuren dat er iets kwijtraakt tijdens de reparatie; het komt wel vaker voor!? en werd beweerd dat we er zelfs op voorruitgaan. Ik vind dit heel raar allemaal. Wie heeft zoiets eerder bij de hand gehad?

pa
door pa0mir - Jan 24, 2007 om 13:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik herken dit beeld:

Augustus 2006, TV valt uit (inderdaad, 82 cm). Zoek de servicekaart en ga aan het mailen. Uiteindelijk begin september via het webformulier reaktie, moet maar eens bellen. Bij mij 0900 geblokkeerd, dus weer gereageerd met een email waarin mijn tel. nummer, maar nee terugbellen kan nier.

Ten einde raad bij kennis gebeld, kom na een paar minuten in contact met telefoniste maar ja ik moet wachten tot de technische afdeling bereikbaar is, daar kan ik natuurlijk niet aan beginnen en ik zeg: TV is volledig buiten bedrijf en moet gerepareerd worden.

Na de nodige emails uiteindelijk kaartje van ICC om te bellen voor ophalen van apparaat, hehe een gewoorn tel. nummer; afsraak gemaakt vooor afhalen maar nee er komt nog niemand.

Begin november, garantie loopt tot 12 november, na nog een keer bellen komt vrachtwagentje voorrijden om TV op te halen, geen bonnetje geen formulier voor de klant, erg onzorgvuldig vind ik.

Half december nog niets gehoord, maar weer gemaild naar Medion: ja ICC zal binnenkort kontakt met me opnemen

Nu 24 januari, vorige week maar weer een email gestuurd aan Medion via het webformulier (op gewone emails wordt eenvoudig niet meer gereageerd of komt een antwoordmail: gebruik het webformulier)

Dus nog steeds geen gerepareerde TV terug

Wordt het niet eens tijd voor een aktienummer van "Kassa" terzake? Als ik alle reacties hier zo lees gaat er bij Medion, c.q. ICC heel wat mis ook.

jo
door john102 - Apr 27, 2007 om 18:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dit zou een bericht van mij kunnen zijn ongeveer zelfde ervaring waarbij ik nog een punt wil toevoegen:

Als je bv.op een woensdag een afspraak maakt belt de montuur tussen 8.00 en 9.30uur en zegt dan wanneer hij ongeveer komt dat  kan de gehele dag zijn en je moet dan thuis zijn ansders betaal je voorrijkosten.. Dit geintje kost je dus per storing  1 vrije dag (of zoals in mijn geval 3 vrijedagen!!!!!)
VOOR MIJ NOOIT MEER EEN ALDI PC!!!!!!!

deheugden
door deheugden - Aug 17, 2007 om 13:01
41 Antwoorden / 37 Vragen

ik wacht ookal 6 maanden op mijn printer/scanner...ben dus ook niet echt tevreden

bi
door bietus - Dec 3, 2007 om 17:18
3 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb een laptop gekocht bij Medion. Nu is de adapter kapot gegaan dus ik dacht:"laat ik maar een adapter bestellen bij Medion, dan weet ik zeker dat het goed is". Spijt, spijt, spijt.
Ik gebruik mijn laptop ook zakelijk en daarom moest ik de adapter wel snel hebben. Er stond dat het ding 1 tot 3 dagen levertijd had dus dat zat wel goed dacht ik.

Ik kreeg het verkeerde artikel geleverd. Op de website van Medion had ik het artikelnummer van mijn laptop ingetikt (MD.....) en hier had ik op artikelen voor deze notebook geklikt en toen op "adapter". Kan niet missen dus.....
Toch wel, want ik kreeg dus een adapter met een totaal andere aansluiting. Dus gebeld met de klantenservice van Medion. Zij zeiden dat ikzelf het verkeerde artikel had besteld. Toen ik uitlegde dat dit niet kon omdat ik het op bovenstaande manier had gedaan bleef de meneer toch vertellen dat het mijn fout was.

Na lang, lang zoeken en uitproberen kwam hij erachter dat het toch niet helemaal goed ging op hun site. Hij zei mij dat hij binnen 5 minuten terug zou bellen, hij ging het uitzoeken. Niet dus.... Niks meer gehoord, dus weer gebeld, weer eerst de telefoniste, telefoniste vertelde mij dat ik het artikel niet goed had besteld, ik weer het hele verhaal uitgelegd, zij geloofd mij weer niet, weer naar de technische afdeling doorverbonden, weer 20 minuten in de wacht à € 0,15, weer iemand anders aan de lijn, die verteld mij dat er niet in de computer staat dat ik terug gebeld zou worden, ik wéér mijzelf verdedigen dat ik niet zit te liegen enzovoort, enzovoort.

Om een (heeeel) lang verhaal kort te maken: Ik heb het artikel 2 keer terug gestuurd waarna ik 2 keer weer hetzelfde verkeerde artikel geleverd kreeg. Hier tussendoor steeds weer gebeld met dat 0900- nummer. In de tussentijd ben ik al meer dan 50 euro kwijt aan belkosten en dat voor een artikel van 65 euro!

Hierna ging er ook weer van alles mis en wordt ik steeds slechter behandeld door de dames en heren van Medion die volgens de site allemaal een gedegen opleiding klantvriendelijkheid hebben gehad, niet dus...!

Nu, meer dan een maand verder, heb ik nog steeds een verkeerde adapter thuis, wordt er niet meer gereageerd op mijn vragen via de mail, moet ik steeds weer de telefoniste uitleggen wat er allemaal aan de hand is geweest, en vervolgens wordt ik doorverbonden met de technische afdeling en hier sta ik dan weer meer dan 40 minuten in de wacht en hang dan maar weer op. Ongelooflijk!!!! Ik heb nog nooit zo'n slechte service gehad bij een bedrijf!!

Nooit, nooit, nooit meer een product van Medion!!!!

Ik wil nog toevoegen dat het heel lang duurt eer je mij boos hebt en ik ben écht geen zeikerd, verre van dat, maar Medion heeft het echt voor elkaar, ik ga maar te rade bij de consumentenbond want dit pik ik echt niet langer!

Denk alsjeblieft 2 keer na voordat je een product van MEdion aanschaft.

Groet van Bert

st
door steef123 - Jan 8, 2008 om 22:39
2 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
In reactie op jouw verhaal Bert: herkenbaar alhoewel nog niet zo erg als dat denk ik.

ik zit met een accuprobleempje. Medion md97000 laptop met een (voor de kenner) BTP-ATFM Li-ion 14,8V 4300mAh accu/ batterij met als kenmerk P/N 40015152 (Fox/ Sony). Wellicht kan iemand vertellen of dit een exemplaar is van die slechte accu's van o.a. Sony die konden ontploffen, maar in elk geval werden teruggehaald?

Mijn tweede vraag is: de accu is dus al vrij snel defect gegaan, maar wegens tijgebrek heb ik niet heel snel gereclameerd. Had ik nauurlijk beter wel kunnen doen. Maar ik had toch in het achterhoofd de drie jaar pickupandreturn garantie van Medion/ Aldi. Nu komt er een kort antwoord van Medion dat als volgt luidt:

"Helaas kunnen wij u geen nieuwe accu onder de garantie toesturen. Aangezien de accu een gebruiksvoorwerp is valt deze niet onder
de garantie. Uit coulance geeft Medion 1 jaar garantie op accu's. Deze is inmiddels verlopen"

Dan gaan mijn nekharen dus rechtovereind staan. Hoezo gebruiksvoorwerp? Welk consumentenartikel is dat niet? Welke onderdelen aan of in een computer is dan een niet-gebruiksvoorwerp? Kortom iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Medion neemt niet de moeite hun standpunt nader te verklaren namelijk.

bi
door bietus - Jan 9, 2008 om 09:02
3 Antwoorden / 4 Vragen

Nog even als aanvulling op bovenstaand verhaal:

Na 2 1/2 maand heb ik dan eindelijk de adapter binnen, weliswaar niet degene die ik besteld had en ook geen Medion-huismerk maar hij werkt in ieder geval. Ik vraag me wel af of ik nu niet te veel heb betaald voor deze merk-loze adapter en of mijn laptop niet doorbrandt na verloop van tijd of zo, maar goed, hij is eindelijk binnen.

Ik heb al meerdere keren een klachtenmail gestuurd naar Medion maar hier krijg ik niet meer reactie op als: "Uw aanvraag wordt binnen 5 dagen behandeld." Niet dus....

Via de telefoniste en de technische afdeling ben ik bij de klachtenafdeling of iets dergelijks terecht gekomen (heeft weer meer dan een half uur geduurd). De mevrouw die ik hier aan de lijn kreeg was de eerste en ook gelijk de enige die mij vertelde dat ze het heel vervelend voor mij vond en bood haar excuses aan. (nadat ik had verteld dat er nog niet één keer excuses waren aangeboden door Medion).

Ik zei dat ik een klacht wilde indienen, zij adviseerde mij dit via de mail te doen, ik zei dat ik dit al meerdere malen had geprobeerd, zij geloofde dat niet want "alle klachten worden serieus behandeld door Medion en ze komen allemaal bij haar afdeling binnen". Dus nogmaals geprobeerd een klacht in te dienen. Ik zette er duidelijk bij dat dit als een serieuse klacht behandeld diende te worden en dat ik binnen 2 weken een reactie verwachtte (redelijk toch?).

Nu, zo´n 7 weken later heb ik nog steeds geen reactie behalve dan wederom: "uw aanvraag wordt binnen 5 dagen behandeld".

Dus ook op mijn vraag of de klant nu op moet draaien voor de hoge belkosten terwijl het een fout is die de gehele tijd bij Medion lag krijg ik dus geen antwoord. Het minste wat Medion had kunnen doen is mij vragen om mijn telefoonrekeningafschrift en de kosten kunnen vergoeden. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat de consument voor dit soort kosten op moet draaien. Bij Medion zeggen ze doodleuk: " ja, dan had u maar een email moeten sturen", maar daar wordt vervolgens weer niet op gereageerd of pas na een hele lange tijd en als je het product dan hard nodig hebt, zoals in mijn geval, dan ga je daar op een gegeven moment niet meer op wachten en pak je de telefoon. Onbegrijpelijk dat ze daar dan geld voor durven te vragen!!!

Groet van Bert

ad
door addiebrus - Feb 18, 2008 om 14:36
22 Antwoorden / 6 Vragen

Nee wij hebben ook geen goede ervaringen met medion .

maar aldi ingeschakelt het hoofdkantoor en die lost het nu op .

ad
door addiebrus - Feb 18, 2008 om 14:39
22 Antwoorden / 6 Vragen

ga naar de de winkel die u hem verkocht heeft en laat die het oplossen .hebben wij ook gedaan was aldi in dit geval .en moet zeggen naar alle tevredenheid tot nu toe

ad
door addiebrus - Feb 18, 2008 om 14:41
22 Antwoorden / 6 Vragen

ga naar je verkoop punt die moeten je helpen