Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bi
bietus - 09-01-2008 09:02:41
Computers & Telefonie

Slechte ervaring met medion service center

nog even als aanvulling op bovenstaand verhaal:


na 2 1/2 maand heb ik dan eindelijk de adapter binnen, weliswaar niet degene die ik besteld had en ook geen medion-huismerk maar hij werkt in ieder geval. ik vraag me wel af of ik nu niet te veel heb betaald voor deze merk-loze adapter en of mijn laptop niet doorbrandt na verloop van tijd of zo, maar goed, hij is eindelijk binnen.


ik heb al meerdere keren een klachtenmail gestuurd naar medion maar hier krijg ik niet meer reactie op als: "uw aanvraag wordt binnen 5 dagen behandeld." niet dus....


via de telefoniste en de technische afdeling ben ik bij de klachtenafdeling of iets dergelijks terecht gekomen (heeft weer meer dan een half uur geduurd). de mevrouw die ik hier aan de lijn kreeg was de eerste en ook gelijk de enige die mij vertelde dat ze het heel vervelend voor mij vond en bood haar excuses aan. (nadat ik had verteld dat er nog niet één keer excuses waren aangeboden door medion).


ik zei dat ik een klacht wilde indienen, zij adviseerde mij dit via de mail te doen, ik zei dat ik dit al meerdere malen had geprobeerd, zij geloofde dat niet want "alle klachten worden serieus behandeld door medion en ze komen allemaal bij haar afdeling binnen". dus nogmaals geprobeerd een klacht in te dienen. ik zette er duidelijk bij dat dit als een serieuse klacht behandeld diende te worden en dat ik binnen 2 weken een reactie verwachtte (redelijk toch?).


nu, zo´n 7 weken later heb ik nog steeds geen reactie behalve dan wederom: "uw aanvraag wordt binnen 5 dagen behandeld".


dus ook op mijn vraag of de klant nu op moet draaien voor de hoge belkosten terwijl het een fout is die de gehele tijd bij medion lag krijg ik dus geen antwoord. het minste wat medion had kunnen doen is mij vragen om mijn telefoonrekeningafschrift en de kosten kunnen vergoeden. ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat de consument voor dit soort kosten op moet draaien. bij medion zeggen ze doodleuk: " ja, dan had u maar een email moeten sturen", maar daar wordt vervolgens weer niet op gereageerd of pas na een hele lange tijd en als je het product dan hard nodig hebt, zoals in mijn geval, dan ga je daar op een gegeven moment niet meer op wachten en pak je de telefoon. onbegrijpelijk dat ze daar dan geld voor durven te vragen!!!


groet van bert