Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wd
wdool - 12-12-2006 20:33:11
Computers & Telefonie

Slechte ervaring met medion service center

uw tevredenheid is onze maatstaf! dat is de kreet van medion!

ik
merk er op het moment weinig van! woensdag pc gekocht bij aldi, dinsdag
deed ie niets meer! direct gebeld en ben 's avonds terug gebeld met de
mededeling dat ik tot uiterlijk vrijdag moest wachten op de onderdelen
en ook dan pas om een afspraak gebeld zou worden.

dit is
afgelopen vrijdag niet gebeurt, toen ik belde was er een wachttijd van
ruim 20 minuten, dus zaterdag maar terug gebeld, weer een wachttijd van
ruim 20 minuten. de jongen daar kon me alleen maar helpen door een
"ticket aan te maken". ik wil gewoon dat mijn pc gemaakt wordt! ik heb
er geen boodschap aan dat een onderaannemer van jullie zijn afspraken
niet nakomt. ik doe tenslote zaken met medion. verwacht dan ook van
medion dat dit naar tevredenheid wordt opgelost.

inmiddels een week later nog niet geholpen.... en ook géén zicht op een oplossing

kortom, bij deze mijn klachten:
1. te lange wachttijden bij medion (duur 0900 nummer)
2. niet nakomen van (terugbel) afspraken
3. te lange termijn waarop mijn pc gerepareerd wordt, waarbij geen alternatieven geboden worden.
4. geen onderdelen op voorraad, waardoor ik langer moet wachten.
5. de procedure waarbij ik pas een afspraak kan maken nadat de onderdelen binnen zijn, zorgt voor langere oplostijd.