Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
riena - 09-03-2006 14:08:05
Computers & Telefonie

Slechte ervaring met medion service center





vandaag  9-03-2006 werd ik gebeld door bedrijfsleider van de aldi. hij vertelde mij dat medion vol hield van valschade.


hij zei dat ik het volgende moest ondernemen: bel medion en laat camera retour sturen.betaal die 35,= en kom met camera, kassabon etc. naar zijn filiaal van aldi waar het gekocht is. hij vertelde mij dat ik het geld terug krijg want de camera zit binnen garantietermijn.


ik vind dit een compliment waard voor de filiaalleider. wat een service. proficiat!!!!!