Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
riena - 22-02-2006 22:39:04
Computers & Telefonie

Slechte ervaring met medion service center





vanmorgen 22-02-2006 weer gebeld door een medewerker van medion dat ik nog niet gereageerd had op offerte van 90,= (schermvervangen) die ze mij hadden toegestuurd en dat termijn verstreken was.


ik heb medion medewerker duidelijk gemaakt dat ik met de offerte niet eens ben en dat er gesproken wordt over valschade en dit zeer zeker niet het geval is en dat ik hiermee niet akkoord ga. hij zocht kontakt met monteur en deelde mij weer mede dat dit wel degelijk valschade is en dat hij toch gevallen  moet zijn of zat het ook in de tas. ze deelden mij mede dat hij wel retour werd gestuurd en ik heb gezegd dat ik dit niet accepteer en niets betaal.


ze zoeken dus steeds naar iets nieuws heb ik het gevoel om een uitweg te vinden. 


we wachten af!!!